Hoff!

Altså är det någon ide atr blogga när bara 2 läser?

Iaf hinner inte blogga så mycket nu när det är jul tider man här kommer lite från veckan:

Måndag: Hade träning vi hade löpning på schemat och häck ingen är riktigt mina grenarmen det går:) Stig tog fram dom höga häckaran och då blir man rädd för dom dom är ju upp till midja på mig + ett steg högre än tävlings häckarna"/ Första undveck (stvning?!) jag dom sen hoppade jag och sista häcken bytte jag ben så det var inte så lyckatt:)

Tisdag: Städade och julpyntade i går det blev bra resultat men det ra inte så kul men vem vill igentligen storstäda dan innan jullovet?! :)

Idag har vi haft en enkel dag i skolan har kollat film hela dan :) på nån gremling ( tror att den hette så) Iaf den hanlade om att ett "troll" eller vad man kan kalla det, som tog julen från alla jag fattade inte ricktigt bad den hanlade om, för att jag bablade messt med Linnéa och Lisa:) Sen åt vi lunch och fick gå hem.

Nu packar man för fullt för att vi till Tromsö och fira jul:)


Det var en himla massa snö när vi kom till stugan det var en halv meter på altanen:)


Fina jag ;)


Dom hadde inte plogat heller:( Så man fick skotta mycke :)


Hoff bra 2 dagar till jul:)



Jag lägger upp många bilder för att JAG tycker att det är roligare att lästa en blogg med mycke bilder:)



Får se om jag bloggar något under nästa vecka iallafall kommer det lite mindra inlägg! Kram Anna!!  











Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå