Tänk till"/

Alltså nu har jag bloggat i snar en månad och det börjar bli kite segt när nästan ingen läser det känns somom jag bara skriver för att skriva "/ jag gillar inte det. Alltså ingen kommer säckert läsa detta men, men, jag vet inte kanske ska sluta. För att varige dag tängker man att jag ska göra ett lite mer "roligt" inlägg men jag vet ju inte vad NI tycker är roligt? På en blogg att läsa?? Är det om mitt live ellerom min dröm?? vad Säg gärna på kommentarer :).
Nåja!?!

Dagen: Jag vaknade åt frukost i vanlig tackt Ronja ringde. Vi stack till gruvtrollets lekland hade skit kul, Vi åkte till mig. Spelade wii och sen sa mamma att hon var tvungen att åka hem.

Jaa lite bilder som vanligt:)


Här är en bild på några Islands hästar. Det är ju hästar och friidrott jag lever för:)



sofieieiieiieieie    •  

häst är bäst så är de bara :D

Hanna    •  

man måste ju leva för hästar!♥♥










Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå