Modellerna nr 1 ;)






Kram



A


Jessica    •  

Jag ser ju hemsk ut! Du måste byta bilden på mig.

Alva    •  

Jag har nu lottat ut vinnarna, kolla om du blev en av dom! :)

Johanna    •  

varsegod!! hänt idag? :D

Sandra    •  

Nu så har jag lagt ut de två vinnarna som jag har länkat i min blogg :)

In och se om det blev du. Om det inte blev du så kan du bara kommentera igen och säga att du är med :)



För att få en större chans att vinna så äre bara att du skriver ett inlägg i din blogg att du är med och tävlar på veckans blogg i min blogg:). Har 50-100 besökare per dag :)

S a n n a    •  

Nu har jag dragit Veckans Blogg-Vinnarna, kolla om det blev du och anmäl dig till nya tävlingen, Dagens blogg i detta inlägg:

http://fotbollssanna.blogg.se/2012/january/veckans-bloggvinnare-dagens-blogg.html#comment



Hoppas du får en bra dag! :)










Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå