vart tog jag vägen ?

Nu är de så att jag har "bloggsemester" för jag is inte blogga hela tiden ska släppa en bildbomb snart så då får ni se vad jag roar mig med :)


Anna T - Nörd och Filmskapare    •  

Ha en så härlig bloggsemester ^^!

Allt bra med dig idag annars ^^?
Hoppas du får en toppen helg!

Svar: Allt är toppen ! Själv ? :')
Anna Johansson

Jennifer ❤    •  

Heej!! hoppas att du mår jätte bra!!

Nu kör jag en till Dagens blogg på min blogg hoppas att du vill vara med direktlänk: http://jenniferenstrom.blogg.se/2012/july/dagens-blogg.html#comment

väljer 5 stycken så det är större chans att vinna!!

PUSS & KRAM!!

Svar: Jo jag mår jätte bra men orkar inte varA med i någon tävling just nu men tack för erbjudandet! :)
Anna Johansson

Sara    •  

var gärna med i veckans blogg! :D

Svar: orkar inte tävla nå de är så jobbigt men tack för erbjudandet ! :)
Anna Johansson










Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå