Hejsan alla läsare! :)

Nu kommer man från träningen! Sämsta hitils!!! Jag hoppade inte över 1.10 i höjd jag är skit sur jag vill över 1.15 men jag är ju rädd för ribban så jag vet inte men iaf på morgonen när vi gick in i klass rummet vr det första man sa: "Brr  kallt!" Det var  +11 grader "/ Dom hade tydligen stängtav värmen under helgen eller något sÅnt. Högstadiet fick gå hem det var lycksigt för dom och 5:orna fick också gå hem det var ännu fubbigare, medans vi satt i klassrummet och huttrade med jackor och allt men vi frös ändå :/+ att vi alltid har haft det kallaste eller varmaste klassrum det kan aldrig vara lagom. Idag jobbadevi med rörelse och konstrucktion:D vi ska bygga bilar  och sen göra en ritning. Sen skulle man bygga efeter en ritning. Men nu ska man gå och mysa med familjen :)



Skriver snart igen! Kram! :)//A












Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå