Fredag kväll

Äntligen fredag kan man säga, det har varit en väldigt hektisk och skulle nästan vilja säga en jobbig vecka. Även om det har funnits massa bra saker med i blandningen så känns det som att det har varit riktigt jobbigt. Om man får säga så, varför då har de varit så? Jo först och främst så har jag gått och dragits med en alldeles för lång förkylning och andra krämpor. Sedan så när jag inte har mått så bra kan jag inte träna, vilket är de värsta som finns i princip och väldigt stressande. Vi har haft väääldigt mycket i skolan just denna vecka vilket gör att man har fullt fokus på det och resten av livet halkar lite efter. 

Dock så löste jag alla dessa problem idag genom att stor städa, det måste va den bästa terapin efter träning. Har skrubbat varenda hörn av min lägehet, fixat och skrubbat lite mer. Så skönt! Det går inte att beskriva tillfredsställelsen av att ha ett helt kliniskt rent hem. 


Måste även dela med mig av min besatthet av detta städmedel. Den funkar till allt, allt! 












Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå