Rdläger <3

Här lite bilder men har mycket mer men min data är så seg så dom kommer väll sen :)


Stina och Blida ♥


Hildur och Frida ♥


Och jag och Kátina ♥


Måsart måste ju också få motioneras så vi hoppade med han :) ♥


Elja ♥

Sista middagen och det var grillspett Mumms och till efterrätt:


Vrama bananer men choklad i :D

Det kommer lite mer bilder sen :)

Kram

A

Nu börjar det rulla igen här på bloggen :D

Det har gått lite segt och jag har fått över bilderna på datan från ridlägret och de. Jag ska göra olika inlägg men bilder så dom kommer väll innom några dagar! ;p

Här iaf 2 bilder som jag älskar:

Frida och breki i bakgrunden:) <3

Vi fick en häst vi red varige dag och ngn annan häst också och jag fick Káitina och hon var undebar att rida jag vet inte varför men hon va bara de! <3

+++

Första dan vi var där så var det 40+ i solen!! :O
och på solavslutningen var det också så varmt och hela veckan innan vi va och åt med klassen en sista gång innan 7:a och det var så varmt så varmt så varmt så det gik knappast att va ute!

och nu ös regnar det iskallt regn :'(

Kram

A



NY HEADER!


Hiss eller Diss?

Ridläger och mkt mer... :)

Harcinte bloggat pga att jag har varit på ridläger och sånt och inte har haft tillgång till en data... Nåja nu ska man ducka och sånt.. :D Kram A

Mummsfilibaba! :)

Idag var man och åt thai mat med klassen sista saken vi gör bara vi sen i 7:an så splitras vi.... :(

Nåja vi hade rentut sagt skit kul!!!♥
det är ju nu först vi har inset att vi faktist inte kommer att va samma klass nästa år! :'(

Idag så har det varit rigtig varmt och de är de fortfarande + 29,4 är det just nu här i KIRUNA! :D man kokar nästan! ♥

:)



Kram

A

FRÅGESTUND!

Skriv en fråga på kommenterer, vad du vill ska försköka sv ara så bra som möjligt! :D

Så fråga på :) 


HAHAH ful bild på mig xD  

NANANANANA.....


Fjällen

+

Anna


=

SANT! ♥ ;p

Bilder! :D






Anna 17år, Kiruna/Umeå