Grillkväll

Igår var de grillkväll på schemat med fig och de var skit kul som vanligt! Annars så badar jag i prov och annat skolarbete.. Vendela fotatde igår och jag tog även några bilder men glömde fota. 











TBT 2013

 

Påsklov

Detta lov har varit fyllt med skoterturer, pimpling, familjehäng och massa underbara vänner! Även mindre roligare saker som magsjuka och feber, men nu fokuserar vi på de roliga! 











Just nu 


TBT sommar 2012

 
 

Skärtorsdag

Det är offeciellt påsklov nu och de känns super bra om jag får säga det själv! Skolan var helt okej idag och träningen eller rättare sagt kastningen var bra och då känns de som lite extra bra. Ikväll hade jag och Jennifer styrt ihop en tre rätters påskmiddag. Den vart mer än godkänd, super mat och super sällskap de var riktigt kul. 



Yoga onsdag

Igår var den dagliga yogan med Vedela och en av våra tränare fotatde en del så bjuder på lite trevliga yoga bilder vissa finare än andra. Om man ska vara ärlig, tränings bilder är i alla fall inte min bästa sida ser oftast ut som att jag håller på att dö eller skit glad med 10 dubbelhackor. MEN de bjuder vi på!
 
 
 

TBT 2013

 

Vårkänslor

Idag var det kast på morgonen och cyckelintervaller och yoga på eftermiddagen på schemat. Hade även svenska nationella prov tal, jag tycker det gick ganska bra även om jag absolut inte är van att prata inför folk och komma ihåg ett helt tal så gick det över förväntan tycker jag. Passade även på att ta en promenad i fin vädret och under vägen hittade vi några blåsippor och då känns det verkligen som att våren är påväg! 




Anna 17år, Kiruna/Umeå