2016?

Det är helt otroligt att det är 2016! Detta året har gått huuur fort som helst, hinner inte med i svängarna längre. Det värsta är väll att de säger att de fortare med åren, men min nyårsafton fylldes med massa skratt och underbara människor. Dock hade jag en envis huvudvärk och jag gick hem nästan dirket efter tolvslaget. Det är ett beslut som jag absolut inte ångrar idag kan man säga, då jag har en liten inre pensionär som gillar att vakna 7.00 varenda dag oavsett vilken tid jag gått och lagt mig. 
 
Hur har detta år varit för min del?
 
Jo de ska jag berätta med att först och främst säga att de har generellt varit helt fenomenalt! Jag har varit på 3 stora resor i år och sett många nya inspirerande städer. Det är de störtsta höjdpungterna detta år, först var jag i USA för att sedan åka vidare på en helt makalös kryssning i Karibien och inte nog med det så spenderade vi 3 dagar på Disney Land i Orlando. Det var en upplevlese utöver det vanliga! 
Sedan så har jag varit på ett träningsläger i Portugal med fig, vilket även var en väldigt motiverade och en skön paus från vardagen som var välbehövlig. Alla som var med från fig och utanför var med och bidrog till ett oerhört bra läger. 
Sedan sist men inte minst familje resan till Gran Canaria som var ganska nyligen var även hur roligt som helst och fram för allt väldigt avkopplande. När man bara är med familjen så blir det så avslappnat, det var än en gång en välbehövlig flykt från vardagen. 
 
 
Sedan så alla fina stunder med vänner och bekanta har varit jätte roligt och underbart på alla sätt! Ingen nämnd och inte glömd.
 
 











Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå