Sociala klubben ..

Men gillar er ändå ! ❤

Stryrke, slägga osv.

Kom nyss från träningen hade en timme friidrott och en timme i styrkehallen , de gick väll ganska bra tror jag, ska försöka fota lite så jag har bilder ! :D och kvällen ska jag spendera med fina vänner ❤

skiit

asså de var meningen att jag o en kompis skulle till en kompis i pite ihelg men vi kan inte åka för att de är snöstorm de känns jätte bra, nu ska jag gå och gnäla lite mer på mina vänner.

Its snowing outside

Morgon promenad #2

Morgon promenad #1

Skola, redovisning.

Har no redovisning om ni vill veta ;)
 
bild från förra veckan!
 

Får inte nog av den !

 

sunset

 

Är påväg hem ..

.... och så inser man att de snöar känns ju bra ..

gräs

LWWY

L.O.V.E

 

Insagarm @ joohanssssonn

De snöar

 
Nu kan de ju bli vårvinter igen ! 

höst



Ego pics med min "älskade" mattebok

Röd brända Anna

Kollade igenom bilder OCH så såg jag den hära bilden och jag höll på att skratta ihjäl mig seriöst kolla vad bränd jag var i ansiktet efter en dag i umeå solen x)
 

Sova? Kanske...

Nattar mig med lite musik ;)

Hon är ju grym !

 

campa i skogen i en timme

 


Nu ska lilla ..

Nu ska lilla sjuka Anna gå och lägga sig !

Love ya !

sunset




"stranden"





skola ...

Frost




Bara en spontan photoshot !

orientering

nu ska jag snart åa till varggropen och orientera med skolan lagomt antuastisk de är typ dimma så man ser inte typ 20 m framför sig så ja de känns ju bra !
 

så himla söt

en morgon promenad.









morgonpromenad ! (igår)

Stuga

Okej de var ett tag sen den bilden fotatdes men de får duga !

Norge



Brygga





tack kiruna ...

kollade nyss väder saken på telefonen och de står minus jag vill bara åka till något varmt ställe och sola MEN NEJ NEJ VI SKA PÅ UTE BADET IMORGON ...

dxvcxvxvxcv

.








Jag har mina fina stunder




ibland är min hund så ... fin

när ingen ser...

ser jag ut såhär .
 

glasstrubbel

Inspiration

Piteå TävlingarnA i bIlder!

NU ÄR DE SÅ ATT JAG HAR CA 2000 BILDER FRÅN DOM HÄRA TVÅ TÄVLINGARNA SÅ JAG HAR FÖRSKKT ATT INTE TA SÅNADÄRA KONSTIGA BILDER PP MEN DE KANSKE BLEV NÅGRA SÅ KOMMENTERA OM DE ÄR NÅGON BILD SOM JAG SKA TA BORT !
 
 


















Sååå lust att bada!

Jag vet inte vad de är med mig men jag har värsta lusten att bada på något sätt, de kan då inte vara vädret för de piss regnar men jag vill som ändå hoppa i älven och bara simma känna de kalla vattnet, nu låter de sådära roman aktigt men så är de de är bara så härlgt man känner sig fri och inga bekymmer eller andra bördor på axlarna man bara lever !

På bilden är de 10 grader i vattnet och de var i mitten av juli .

bästa jogging rundan på länge !

Upprop nästa !

Idag har de varit en sån dära fin tråkig vanlig dag så ja jag behöver inte säga så mycket mer... har nyss ätit och om stund ska jag upp till sporthallen och ha upprop inför inomhus träningen .

I'm back !

har varit i tromsö hela helgen så har inte kunna blogga som ni kanske har märkt men nu är jag tillbaka !
Anna 17år, Kiruna/Umeå