Göteborg

Ja du läste rätt göteborg. Det är jsm så är här och tävlar med Victoria. Tävlade i vikt och det gick riktigt bra och jag slog mitt personbästa med 1 meter så var typ överlycklig! Annars har jag åkt så mycket spårvagn idag som jag aldig gjort i hela mitt liv och även aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Har inte kunnat äta eller sitta stilla bara gått runt som ett nervrak. Det är så häftigt att när man ställer sig i ringen så försvinner allt när man tävlar. Du har som bara en uppgift resten av livet stannar upp och det är en sån umderbar känsla! 


Virrade även runt hela göteborg city för att hitta någonstans att äta och de slutade med att vi träffade våra tränare och de andra från figet och vi åt med dem. 






På igår fredag hade vi lite problem att hotellrummet hade inte något kylskåp så vi fick lösa den varma mjölk situation på bästa sätt med hotellets is marskin och handfatet...

Disney Land och Orlando

 
 
Det var helt magiskt kan man säga på disney land bästa på länge! Kan inte beskriva hur mäktigt det var så himla stor, fint och allt på samma gång. Dock väldigt mycket att ta in på en dag. Fortfarande helt magiskt. 
 

förra helgen och veckan samanfattat

Glömt bort bloggen efter Karibien haft så mycket annat att tänka på. Nu är jag igång i alla fall! 
 
Förra veckan på fredag hade vi sprint med hopparna med deras tränare och det var riktigt kul. Älskar att köra reaktionssarter och de gjorde vi då och det fångades på bild en ganska intressant start position..
 
Sedan satte vi oss i bilen på fredag eftermiddag och åkte till Piteå och där var det Norrlandsmäterskap. Det gick riktigt bra det sluatde med ett silver i vikt och ett nytt personligt rekord. Sedan var det roligaste tävlingen på länge med många vänner som jag inte träffat på länge så det var riktigt kul att se alla igen. Sedan på lördags kvällen gick vi på coop jag, Frida och Anastasia och påvägen tillbaka till skolan vi bodde på så hittade vi ett hjärta för de var alla hjärtans dag och var tvungna att sprida lite kärlek med en hjärt selfie. Sedan senare på kvällen så frågade en kompis om vi ville komma och spela kort så jag och Frida gick dit och så hade de hittat en jacuzzi i deras hotell så de slutade med att vi badade och bara pratade de var riktigt trevligt. 
 
Sedan i ondags premiär kastade vi ute. Det var så underbart de går inte att beskriva känslan! Det var så himla kul, det nästan kröp i fingararna när jag hämtade släggorna för att jag inte kunde kasta just då. Total ren lycka kan man säga det var så himla kul! 
 
Idag lyxade jag och jessica till det men ren kött och ungstekt potatis, det var en saknad favorit. Har märkt att man var ganska bortkämd hemma med ren och älg kött. Nu har jag 1 bit kvar med renkött i frysen som jag ska spara på så länge jag kan tills suget blir förstort. Just nu gäller det bara att vila och njuta till 100 för det är fredag. Det var även extra pris på jordgubbar på ica så ska äta jorgubbar och kolla någon riktigt bra film. 
 
 

Karibien

Kom hem i förrgår från världens bästa resa. Var på en kryssinig i Kariben och sedan var vi i Orlando i några dagar och besökte Disney Land. Det var riktigt kul alltihopa. Båten stannade på tre ställen Labadee i Haiti, Falmout i Jamaica och i Cozmuel i Mexico. Det var riktigt kul att se alla dessa länderna på så korttid även om vi mest såg stränderna. 
 
Haiti
 
 
 
Jamaica
 
Vi var inte så länge på land denna dag. Våra vänner som vi reste med åkte till en strand, men jag hade inte tagit med badkläder eller något sånt så vi gick tillbaka till båten och solade brevid polen i stället för de var inte så bra väder.
 
Mexico
 
 
Mexicos strand var nästan finast tycker jag. Vi åt, badade och solade heeela långa dagen. Det var underbart! 
 
Båten
 
 
Anna 17år, Kiruna/Umeå