Kirunafestivalen nu!

Nu drar jag på kf o roar mig sjukt kul !

kirunafestival !

Ihelg är de Kiruna festival taggatagga ! Loreen , veonica maggio och massa andra artister ! :D

Morgontrött?

gömmer mig i kudden en stund till den är så mjuk!

Så trött !

De är så varmt och myggigt sitter inne för att de är så jobbigt att vara ute .... :o

Så fint väder !

SåSån sjukt varmt nu jag dör , igår var de midsommar jagoch min familj ochnågra grannar grillade och sånt jätte mysigt ! Nå nu ska jag ut  och sola igen vi hörs ! :)

Länk byte med super söt tjej !

http://nancyochjag.blogg.se/ 
http://nancyochjag.blogg.se/
http://nancyochjag.blogg.se/
http://nancyochjag.blogg.se/
 
 
Ni kommer verkligen inte att ångra er ! 
Hon har mycket bilder så man blir i te uttråkad eller något så fin blogg ! :)

Nu kör vi lite paus över helgen !

kommer inte hinna blogga under helgen de är ju midsommar då ska man ju inte sitta inne på en data, så jag kommer inte blogga ihelg kanske bara några små inlägg :)
 
Dissa min fina lock ! 

Jag har sååå kul -.-'

Träningsvärk !

Vet inte vad jag har gjort har värsta tränings värk i ena axeln :o

Tävling

"Jag tävlar hos Monia - mamma till Tuvalie om fantastiska goodiebags till ett värde av 15 537 kr,
här är alla sponsorer som gjort denna tävling möjlig:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se
www.etthundrakronor.se
www.lookibooki.se
www.nallebudet.se
www.klappi.se
www.k-m.se
www.brilliantsmile.se
www.ecigg.nu
www.onlinedesign.se
www.milleme.se
www.supply.se
www.kramdjursbutiken.se
www.smartasaker.se
www.pino.se
www.barnmatsburken.se
www.billigaboken.se
www.4mom.se
www.beely.se
www.mammafint.se
www.annaform.se
www.phaxswimwear.se
www.fitnessbutiken.se
www.hejbaby.se
www.bezzerwizzer.se
www.damnheels.nu
www.tefrossa.se
www.lockig.nu
www.svensktkosttillskott.se
www.tampongshopen.se
www.vedalila.se
www.lillabebben.se
www.swebaby.se
www.5smaapor.se
www.oliviaoscar.com
www.freshmilk.se
www.lealux.se
www.bra-barnklader.se
www.seagullonline.se
www.thepinkchili.com
www.yourvismawebsite.com/gemina-arts
www.hakanssonskin.com
www.myheart.se
www.barnkalaset.se
www.skal-man.se
www.glimraforlag.se
www.marjoe.se
www.miinto.se
www.donkendesigns.se
www.jbutiken.se
www.krusell.se
www.gniztra.com
www.rockadudes.com
www.piggabarn.se
www.kostkoll.se
www.hazedesign.shop.textalk.se
www.rosenserien.se
www.suzza.se
www.cadora.fi
www.bibilo.se

www.oopsienelly.blogspot.com
www.facebook.com/profile.php?id=656305676

www.myza.se

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/may/vinn-goodiebags-till-ett-varde-av-.html 

Jaha?

Nya blogg.se ?!?

Fått nya blogg.se de är så konstigt allt, jobbigt konstigt..

De bara regnar och regnar nu typ, orkar inte blogga mer nu iaf !

Solen hälsade på en dag, sen flydde den.

Kunde inte kolla hade solen i ögonen så jag fick blunda ..
♥♥♥♥♥♥♥♥

Solar och lever livet typ !

Idag har jag typ målat och typ chillat med Louise , bilder kommer på sönadag ! ;)
Ps. De är typ fett varmt nu sitter i bikini o solar !

Lite längd hopp !

Ny header !

ser ni inte den tryck f5 !

Första halv timmen..

Igår solade jag och Jessica i en halv timme typ en blev de kallt och solen försvan, men vi solade! I bikini !
Nu är someren på väg ! ( hoppas jag iallafall !)


Soligt och skönt!

Vilken lycka att vakna på morgonen och kolla ut och de är blå himmel! underbart!
Hoppas att de blir så fina juni och juli som förra årtet !

träning snart!

Åker och tränar snart ska fota tror jag vill ha lite utomhus bilder från träningen :)

Vad hände med bryggan?

Bilder från boden sommarspel !

En smak av sommaren !

♥grattis kära Sofi ♥

Kolla låten de är från ihelg när jag var i Umeå och firade min syrra Sofi, de är min andras syrras kille och hans syrra som sjunger och spelar låten !

Sommar känslan var är den? :o

Jag saknar sommar kännslan, var försvann den ? Svar: I snön den 1: juni ....
lika att de kan bli vinter om de inte ska bli sommar någon gång!

Träning !

Hejhej! Kom nyss hem från träningen, de var en bra träning iaf i början men i slutet började man bli trött och bara sprang igenom längd gropen.
Idag har jag inte gjort mycket bara fixat med Jessicas och Min blogg (klicka här)
Gammal bild när jag hoppar längd !

Kolla min och Jessicas blogg!

jag och jessica har gjort en blogg tillsammans men ska fortfarande blogga här oxå :D
Klicka hära!

Vill du vara med i månades bild hos Lisa?

Jag är med! här!

Mitt bidrag:

Fixat systers blogg ! (klicka på bilden)

till jessica !

De snöar på ...

De snöar på skolavslutnings dagen jipppe! dör av lycka -.-' De är bara att hoppas att sommaren kommer !


 

skype med super snygga jessica !

klicka på bilden och kom till hennes blogg ;)

Skolavslutning !

Idag var de sista skol dagen ! Immorgon blir de sommar lov! Även om de inte känns som de, +11 och regn är vädret här de känns verkligen inte som sommar förra året var de +30 i skuggan denhär dagen..
Iallafall nu ska jag laga mat och vänta på att jessica ska komma sen ska vi på träning !
me just right now ;)

Heter man Anna så lyckas man !

Ja idag på träningen så kastade jag spjut de gick väll bra tills jag började slå spjutet i ryggen så min rygg är typ blå inte kul !

image description
du är fin vännen ♥

Träning snart !


Bara för att vi var så snygga ! ;)

Lite allt möjligt!

Tävling Hos Nellie!

Jag är med & tävlar om ett valfritt smycke från fionavincent.se hos nellieberntsson.se

trallala

seriöst nu tar jag och lägger mig o sover är så sjukt trött jag dör..

Jag ser de snö jag ser de snöa...

Har so men alla är typ klar så de blir inte så mycket so ;)
P.S de snöar lappvanatar typ inte kul blir bara deprimerad ...
Anna 17år, Kiruna/Umeå