Fotade igår







kram


A

Kallt

just nu ärde -25 de har varit klart och sol idag och en underbar dag :D

bakade nyss muffins goda faktist även om jag fick ta oboj istället för kako ..

Solen kom nyss fram

Precis när jag loggade in här gick solen upp bakom mig :)


arkivbild ..


Kram

A

Så fin låt, lipar nästan av den.

Fastnat i låten !



Kram


A

Helg ♥

NU ÄR DE HELG !

FÖRDELAR:

sova
*
slippa tajta jeans 
*
ingen skola 


NAKDELAR:

* DE FINNS INGA !! 


´

Kram 

A






 


Skolan ...

Hej sitter i skolan och tråkar bjuder på bilderna :)

lombia idag !

Har varit på lombia och tränat nyss och de och va i skolan idag som vanligt... inget roligt att skriva om tyväär bara att jag har ca 200 läsare per dag men det känns för skrytsamt att hålla på¨att skriva de så jag skeiver inte de ...


alla pusselbitar är inte på sin plats idag så är de bara är sådär lätt irriterad på något jag inte vet vad de är...


Kram

A

-20 och klar blå himmel :D


Fotade från klassrums fönstret med mobilden så det blev inte så bra .. :D



Kram


A

Mer happis bilder :)



´Vickan :)

Förlåt ellen var bara tvungen så sööt !

Jessica :)



Vet att de är mycket bilder på Vickan men man kan ju inte fota sig själv när man tävlar ..




Kram


A

Bilder från happaranda :D


Vickan goes modell ;)




Ska och träna nu hinner inte ladda upp fler bilder :D


Kram

A

Tävling :D

tävling imorgon :))



Kram


A

Redigear bloggen !

den ser säkert hel konstig ut men redigrar den ...

Tävling?

Ska jag göra en tävling här?

Våran 'STOORA' Friidrottsahall -.-'

Bjuder på våran fina hall ...



Här tränar vi hela vintern och våren ...

Kram


A

I brist på inspration Facebook sak !

De tre första som gillar skriver jag ett inlägg om på bloggen :D

Ellinor :


Har kännt henne sen början av 6:an när Raket kom till Bolagskolan . Hon är snäll och rolig och ALTID ALTiD glad !♥:D

Faddi: 


Vet inte hur länge jag kännt henne men tror att jag kännt henne i typ et år snart :) hon tränar friidrott som jag och  tävlar för Happis hon e sjukt snabb ! Snäll och söt varning ! helt klart :D♥


Vilma:


Trevlig happaranda bo till som är sjukt duktig på friidrott och sjukt saknad som alla dom andra♥
Jätte sötoch snäll och alltid social :D


Kram


A

Sjukt läskig anka !



Kram


A

Jag vill men inte kroppen -.-'

Ligger just nu i sängen och hostar till förbandelse ...


Hällst vill jag vara ute och hoppa i snön de är mke roligare...


Kram


A

Vad händer ? Är de fredag?

Hela veckan  bra försvann bara ??




Kram


A

I ♥ DAD






Kram


A

Tävlar!

HÄR!

Våran fina löpar matta som e under en stinkande hockey läktare !!

Vi har en enda 60 m bana som är friidrottsamatta och den e på de "glamorösaste" och de "väldoftande" stället som kallas Lombia ( våran hockey arena eller vad man ska säga . Iallafall jag är van att vi bara får ut precis 3 häckar i hallen och nu skulle jag göra 5 häckar och dom första tre gick bra men sen bara tog de stopp rytmen och setgen försvan och kvar blev tripping och hopp över dom .. 



våra snygga startblock osynliga ..




förlåt jessica var bara tvungen ♥ (inne i våran riktiga hall )




Kram 

Brrr ...

ville bara säga att jag fryser som jag vet inte vad och mina ben verker efter 25 min hinnderbana i skolan sista 5 min så kunnde jag inte andas för mina luftrör var bara fulla av slämm inte så trevligt ..




Kram

A

svar :

josefin sahlen :
vart kommer hästbilderna ifrån? något läger? :)


Svar : Ja var på ridläger i poultsa :)

skola imorgon-.-'

Sista lovdagen idag de känns inte så lockande med skola igen ...





Kram


A

Heej :)

Idag har det slutat snö lite iaf de har snöat en vecka nu och de tar aldrig slut..



Kram


A

Bjuder på arkivbilder från 2011!


Har redigerat Louises blogg!

Hej hej is inte skriva så mycke nu har suttit i 2 h med Louises blogg men nu e den klar kolla in den :)



Kram


A

Hej hej :)

hej asså jag sitter här louise och kollar tv .. idag har de snöat hela dagen och blåst jätte mycket och så men kan inte blogga mer idag men de kommer väll ett inlägg imorgon :)

  

Arkivbild ..

Kram



A

Heeej

Jag och ellen hade foto dag igår ochvi hade skit kul vi gick ut och skulle fota och kolla bilden hur bra de gick :)



Photo by Ellen tb :)



Kram


A

Modellerna nr 1 ;)






Kram



A

Länkbyte 4!

KOLLA IN DENNA SÖTA BLOGG!

Länkbyte 3!

SUPER FIN KOLLA IN!  

Länkbyte 2!

Länkbyte!

KOLLA IN DENNA BLOGG:D

-





Super lycklig!


BIlden säger allt!

Snöar som aldrig förr!

Asså typ i höstas så sa en Same att snön skulle komma i Januari ordentligt och han hade rätt typ prick på tolvslaget 1 januari började det snöa lappvantar :D han har rätt varige år förra året så sa han att det skulle bli en kall och lång vinte och de blev de!

Nu ska jag nog komma på något att göra är lagomt uttråkad ...



Kram


A

Grattis Kära Syster !

Grattis kramar till dig!! ♥


A

-

kom inte på någon rubrik så ni vet men men så är livet idag har jag varit med jessica och gick på team-sportia outlet(stavning) hittade två sport toppar för 100 kr tillsammans de var väldigt billigt . Sen hade vi en liten foto studio och fick ganska fina bilder på mig och Perfekta på Jessica hon är så fin på alla bilder. Bilderna kommer sen när jesssan skickat dom till mig ..



Kanske de gör ont? Svar: JA!


Kram


A

Morsning korsning !

God morgon idag blir de väll att vara med Jessica , Sara och Felicia :D

Dagens outfit: En tröja, rosa linne, svarta jeans :)





Kram


A

Byn i mitt hjärta, stan vilken smärta!

Varit i stugan hela veckan sen dagen efter julafton och de är sjukt bra för när man e i sugan behövr man inte tänka på hur man ser ut och då blir allt mycket lättare förstår ni.





fotostudio med linnéa ♥

se ovan ;D


Just nu i kiruna ca 50cm snö :)


Kram


A
Anna 17år, Kiruna/Umeå