Min dag :

Det va en som frågade hur min dag kunnde se ut så jag tängte att jag kunnde bjussa på det då.

på morgonen :

Stiger upp 06.26 äterfrukkost och de och cyklar till skolan halv 8 .

sen är jag i skolan hela dan och slutar oftas 15.00.
sen är jag kanske med kompis eller något sånt och äter middag sen träing :D 

Ja det var lite kort om min dag.


hehe en gammal bild :)


Kram

A

Lite om mig själv

Har inte skrivit något om mig själv på det sistonet så jag tängte det jag vet inte om ni is läsa allt men ska försköka ta det kort. Jag heter Anna som säkert alla vet, jag är uppvuxen och bor i kiruna. Jag är snart 13 år jag går i 7:an. Jag gillar att träna och va med mina kommpisar som dom flesta och jag ÄLSKAR att va i skogen på ren svenska ! Jag hatar alla sorters goppagiskis ( små kryp ) Dom e jätte läskiga. Jag kan 4 olika språk. Det är ju ganska bra att kunna. Men nu börjar det åska så måste gå.


heheh bjuder på en klätter apa..


Kramis


A

Frågor och svar!



Hanna: Ja vi har sommar vi hade 30 + i skuggan innan skolan hade slutat :) och det finns mer att göra på vintern i kiruna än på sommaren så JA jag läntar till vinttern! :)

Anonym: Nej det har vi inte vi har vår sommar höst och vinter som alla adra städer i sverige :)

Kul på bryggan !





 

Kram


A

Skolstart (lite sent men men ) :)

Skolan började igår! Det var ju lite förvirring i går jag viste inget men det löste sig och nu har man börjat 7:an :D

Lite bilder som jag tar från mitt bildarkiv :) :


Det skulle ju vara skönt med vinter nu ♥


Kiruna en vinter stad! Och det kommer den alltid vara! ♥


hehe bjuder på en bild från pedjas :)

Ni är bäst!

Har nytt läsar-rekord 39 st ni är bäst! ♥


Hehe scary bild ;p

Blir ett inlägg sen ! :D

Kram


A

Träning :)

Hej hej fotade lite på träningen i går här är lite blider av dom :)


Hehe Fint hopp ;p





Kram


A

Sol och bad va det i ume! ♥





:)

Kram

A

Nu e jag rosa !

Nu har jag kommit på att jag kanske kan ha en enfärgad bakgrund :)




Höhö har blivit lite brun :)


Sommaren sveper förbi! :'(


Dethära var i BÖRJAN av sommaren och det känns som nyss! ♥


Hahah fint :p har haf lite Tåkigt :)


Kram

A
Anna 17år, Kiruna/Umeå