Nyår.

Du vet säkert att de är nyår i natt men nu ska jag i alla fal säga de till dig de är nyår !

Dag 46: 10 saker jag gillar.

 

Dag 45: Min favorit låt.

Dag 44: Min favorit outfit.

Dag 43: Vad jag gör på fritiden.

Dag 42: Min familj.

Nu har inte jag bilder på alla..
 
Pappa:
 
Mamma:
 

Dag 41: En person jag älskar.

De är så många alla i min familj, vänner och alla andra som finns i mitt liv!

-35

Dag 40: Bild på mig och dom jag brukar vara med.

 
och ganska många till som jag inte har på bild!

Dag 39: Min favoitfilm.

The Last Song

Jul.

Visste ni att de är julafton imorgon? Jag insåg de för typ 2 sekunder sen. De känns verkligen inte om de. Men nu ska vi njuta av att de är jul, och där lät jag som en liten romanskrivare men aja. Godjul på er !

Dag 37: Min dator.

Hp probook.
 
 

Kallt.

Jag fryser ihjäl seriöst igår var de -36 som kallast.

Dag 36: En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

 
 
Justin Biebers lilla syster.

Jorden går under?

Asså jag tror inte jorden går under 02.12 inatt men man vet aldrig inget är omöjligt. Men jag är ändå rädd. Jag började kolla 2012 men jag orkar inte kolla mer än 24 min de kändes som inte som de bästa tillfället att bli skräckslagen utav en film.

Vi syns imorgon, då får jag mina betyg för första terminen i 8:an.

Stor dator.

 
Det var typ 100 år sen jag var på våran stora dator och nu gör jag de. De känns lite udda för skärmen är ju SÅÅÅ stor. I alla fall idag har jag vart hemma för att jag har feber och jag typ sovit hela dagen så de har inte hän så mycket.
 
Igår var de sista träningen år 2012 för den minstagruppen så jag bakade chockladbollar men de fick bli snöbollar för att jag hittade inte kako. Men de blev gott (tycker jag ialla fall).
 
 

Dag 33: En bild på mig själv för ett år sen.

 
 

Alltid.

Love.

Dag 32: Smink jag använder.

Skola.

Ja nu ska jag skryta lite till om min snyga skola !

Bästa dagen ever.

Idag har de varit typ värdens chilligaste dag började 8.30 typ och så tömde vi skåpet sen tog vi bussen till raketskolan fick ett skåp (sort och fräsht) sen slutade vi klockan 10/10.30, Så var i skolan ca 2 timmar.
 
 
 
joohanssssonn @ instagarm

Dag 31: En bild på ett ställe jag varit på.

Dagens nöta låt:

 

Sista dagen med skolskola!

Idag var de sista gången jag hade lektion 2012, fatta vad skönt de känns resten av vackan ska vi typ ha temadagar,  flytta saker till raketskolan och kolla film ! :D
 

Dag 30: Någonting jag oroar mig för.

Jag oroar mig för att få F (ig) i något när betygen kommer även om jag inte tror de men man vet ju aldrig.. 

Dag 29: En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Dag 38: En bild på det jag köpte senast.

Julkalpp med hemligtinnehåll ;)
 

Dag 36: En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

 
 
Justin Biebers lilla syster.

Dag 35: Innehållet i min väska

Min dator är bara i min väska.
 

Mitt liv.

Kul liv va? 
 

Haj, jag gillar ego pics, byye.

 
Och nu vet jag att jag är så fin utan smink så jag måste bjuda på en fin osmikad bild.
 

Luleå.

Just nu är jag i Luleå, idag har Elin kommit från Piteå och vi har shoppat och sånt sen var vi på Valdorf och de är typ en resturang. Jag sitt och kollar på Justin Bieber i London på svt play nu och jag vill bara smilasönder mig när jag kollar på one less lonley girl de är så sött, jag vill bara sitta och gråta för att de är så sött.
 
 
 

Nej inga nya bilder.

Min blog börjar bli väldigt tråkig, har inge bilder för de är så tråkigt och fota i lilla svarta kiruna vars man frys ihjäl bara av att springa till hk:n från skolbyggnaden ...
Igår slutade min längd träning med att jag insåg att de ser ut som att jag sitter på toa när jag hoppar..

Lucia.

Minns ni?

Hon vann ju talang 2008, så himmla grym!
 
 

Jag lever.

12-12-12 12:12
 
 
Nä värden gick inte under så tur vi hade. 

Chai te.

 
De är ett måste till jul att göra och de är super enkelt!
 
Indgridienser 2 portioner:
 
3 dl vatten
2 kanelstångar
3 tsk kardemumma kärnor
2 cm ingefära 
2 tsk te blad 
2 dl mjölk
 
ev. 2 tsk socker
 
Gör såhär:
 
Koka upp vatten, kanelstång, ingefära och kardemuman. Sen när den har kokat upp så låter du den sjuda på låg värme i 10 min. Efter så tillsätter du tebladen, sen tar du av grytan från spisen och låter du stå allt stå i 5 min. Ta en te sil och sila bort alla ingrideners så att bara själva teét var kavar och sen häll du i rykande het mjölk och tillsätt sen socker om du vill. 
 
Lycka till! Så himmleskt gott! 

Raket.

Idag var vi på nya skolan och kollade och de var as coolt.
 

Tar helg.

Nu ska jag sitta i en liten stuga i en liten by mednas mina vänner är i Happis och tävlar. Önska mig lycka till.
 

Skada hit skada dit.

Nu är jag less, jag har haft benhinneinflamation eller har de fortfarade. Och så i onsdags så skulle jag hoppa höjd och så trampar jag snett i upphoppet och de hände något med mitt knä. Så nu har jag ont i knät och kam inte träna som vanligt.

Before I die.

Kolla min lappgubbes blogg.

De kan väll hända.

Red.

Jul-te.

Idag har jag vart på stan med Ellinor, de är så mysigt att gå på stan nu för de är massa julsaker överallt. I Kiruna är de inte så mycket folk på stan så de är inte strssigt och så utan bara lungt och mysigt.
 

Im a rainbow.

Lilla Anna i snadlådan.

Christmasfeelings.

Klicka på bilden ♥

 

Lockigt hår.

Norrsken.


 
Var i Tromsö ihelg och igårkväll när vi kom hem från stan så var de norrsken som lyste upp hela himlen. Förskökte fota men de blev inga mäster bilden utan stativ men förskökte.
 

Checka bloggen.

 
Klicka på bilden !

Anna 17år, Kiruna/Umeå