Hej hej.

Idag har vi haft vikarie i alla ämnen föruton språkval. Ganska kul :D

Snart åker jag väll till stallet. I morgon så har vi solidaritets dag på skolan så vi är "lediga" imorgon men jag och Linnéa ska baka bröd, men vissa  min klass gick med bössor och samlade in pengar och vissa gjorde ett dagsverk.

I helgen åkte jag skriskor på kalixälven ! :D Underbart!

Innan vi började skotta :



Sen när vi skottat:



När vi åkte :


 Is prinsessan Linnéa ♥

Tävla om att bli veckans blogg!

Veckans blogg!

Veckans blogg blev : Emelie

Grattis :)

Svar på tal :)

Från Matilda
hej sötan! allt bra ?:)
kram

Svar : Ja allt är jätte bra :)




Kram

A

Tävla om att bli veckans blogg!



Läs på bilden hur du tävlar! :)

Veckans blogg!

Vinnare av veckans blogg är : Julia 




Hej :)

Hej sitter i nolia hallen nu och väntar på att Ellen och jessan ska springa 60 m. Igår vann Vickan 3 guld (jättte bra Vickan ) och jag kom på 27 plats i längd (tkr jag faktist är bra för att det var 45 som tävlade ) och Ellen 8 (superbra )


Kram


A

Bussen

Hej sitter i bussen på väg till pite :) bloggar via Saras mobil :) bloggar i kväll :D


Kram

A

Tävlar om att bli veckans blogg!

www.memmiis.blogg.se :D

Packa packa och blogga :)

Hej packar nu ska till piteå och tävla ihelg på Nolia Kul kul :) 
 
Veckans blogg avslutas på måndag!




Ha det bra!


Kram

A

Veckans blogg!

Ska testa med veckans blogg nu ! :)


'
Alltså kommentera jag är med och längka till din blogg :)

Tävlingen avslutas snöndag vecka 46 !



Kram


A

Snön tröstar mig!

Igår kom det 1 cm snö som ligger kvar fortfarande så jag är full av förväntan nu och längtar tills det är -30 och man sitter i stugan och eldar!

 

Veckansblogg?

Ska jag börja med veckans blogg?

Ja/nej ? Kommntera!

Träning !

Idag har det väll varit en vanlig dag som alla andra dar men nu drar jag och tränar! ;D




Kram

A

5 november och ingen snö!

Asså vad är det här inge snö på marken i november inte ens lite frost! Förra året åkte man ju skoter i november. Får väll se till veckan om det kommer nå snö... 

Idag är det sista dan på höstlovet = INTE BRA!







Kram


A

Gomorgon!

Iadg ska man väll hjälpa mamma men saker eller va med Elin får se! :D

Bjuder påå denna bild:





Kram



A

Tromsø♥

Har inte kunnat blogga för att jaghar varit i tromsö och så bilder kommer sen :)

Iallafall snön har inte kommit tillbaka än = inte bra! Det är bara snöhögar kvar och det regnar och regnar och regnar !


♥- dig Jessica !

Kramis

A

Anna 17år, Kiruna/Umeå