Cold.

R.I.P mina byxer.

Ja nu har jag lyckas ta sönder andra favvo byxorna, de känns absolut inte bra. Jag var på stan med någora kompisar och jag hoppar runt och drar upp benet och poff var de ett stort hål på ena benet... 
 
rip mina fina svarta byxer... 
 
 
 

Vad jag önskar mig i julklapp.

Jag önskar mig:
 
 

 
 
 
 
 
+
 
 
 
Kan jag få de mamma? 

 

Tycker jag var söt förr.

Kebne i the spotlight.

Heey you.

Sprint träning.

För typ en timme sen kom jag hem från is-hallen vars våran sprint bana är, egnentligen så skulle jag ha vanlig friidrotts träninig på sporthallen men de håller på att byta golv eller något sånt och så hade de hitta någon giftig kemikalie under golvet så man fick inte vara där. Så då kom jag med den fina iden att köra sprint på lombia och nu har jag också inett att min kondis går rakt ned alltså. Sen i sommaras så har jag fått värdens sämsta kondis. Jag måste verkligen börja träna mer på de. Men i alla fall jag och victria körde 2x 5x60m och de var väldigt jobbig om man säger så men de känns skönt att få igång träning och tävlig på rickt (riktigt) nu. Ursäktar min fina svenska.. 
 
Kan ju bjuda på en ny och fin bild från igår :

 
Klicka på bilden ♥

Jag orkar inte blogga.

Just nu känns de som för jobbigt att blogga, har fotat ganska mycket ihelg men orkar inte lägga över bilderna på datan. Nu ska jag sätta på en film och sen sova( ja jag vet att klockan bara är 19 men jag orkar inte vara uppe nå mer). 

Jag döör, så söt.

Rubrik? Ok: Fredag

Ja idag är de då fredag för er som missar det men de går ju inte att missa för att fredag är den bästa dagen på hela året! 
 

Mean girls.

 
Kollade den nyss den var ganska bra men den var typ som 1:an så, så bra var den. 7/10

Såhär roligt har jag.

 

Gonatt eller

Nu ska jag sätta på en bra film och sova de känns faktis som en bra idé.. 
 
arkivbild...

Home made glass.

Papperskorgen har lite att bjuda på.

 

Förändning är påväg.

Jag börjar bli väldigt less på att bara lägga upp bilder och berätta vad jag gör hela tiden. Min blogg heter ju som sagt FRIIDOTTSANNA så de borde ju kanske vara lite mer om friidrott och träning för de är ju som de som fyller upp min vardag typ. För nu börjar innomhus sesongen så de är minst 2 tävlingar i månaden. Så ni kanske kan få börja följa min träning och jag ska försköka fota mycket och ge träningst tips och sånt för jag är också tränare i friidrott. 
 
Nog om de då kanske? Idag har jag inte tänkt göra något annat än och slappa och sova för jag är jätte jätte, jätte, jätte trött och de finns en matteläxa som också ska skrivas om den har tur så. :)
 
 
Jag är grym på att sätta upp tält så alla bara vet!

Älsklings träning.

 Igår så hade vi en såndära rolig träning med cirkel träning, de var väll sådär jobbigt. MEN jag har vart och tävlat i förrgår så jag är sådära lagomt trött och så. 
 
 

Anna is back.

Ihelg har jag varit i piteå och tävlat, de gick väll sådär då för att mina benhinnor värker så när jag ska springa och så  då gör de ont. Längden blev ett ja de gick inte bra, hade 2 över tramp men hoppen var bra och så tänkte jag göra ett säkerhetshopp och se var de blev med de blev ca 3m så de var inte bra alls och jag hoppade typ 50cm från plankan.  
 
Annars så har de vart en bra helg med mycket skratt och sorligt nog tårar också när jag skulle åka. JAG ÄR LESSEN INGA BILDER :( 
 
 

Är hon vaken? -Ja.

Gomorgon eller gonatt kanske nä de kanske är att över driva för klockan är bara 5 de är väll inte så tidigt? Men ja om typ 20 minuter så åker jag till piteå och så ska jag vara där till söndag och tävla och då blir de tyvärr inte bloggning för jag har inte min iphone nu så de går inte att blogga från min gamla mobil men på måndag lovar jag att jag ska blogga :)
 

Tävla.

Imorgon far jag till piteå och tävlar så vi far på morgoen imorgon. De ska bli sjukt kul att tävla även om min kropp kanske inte har fått den optiomala uppladdningen med benhinne infalmation och sträckning i låret men nu kör jag på och ser vad de blir för resultat. 
 

Musik.

Nu sitter jag i aulan och har musik, men jag är klar så jag har inget att göra så jag kan dampa med bilder på bloggen i stället .
 
 
 

Bloggen, justja.

Jag vet inte vad som hände igår jag glämde som bort bloggen. 
 
Instagarm bild :) följ mig : joohanssssonn

I was brown.

2 år! Idag.

Visste ni att just idag den 13 november är min blogg 2 år, för att fira de så blir de lite bilder som aldrig setts .
 

Skolan typ.

Just nu sitter jag i skolan som alla andra i denna värd om ni vill veta jag bjuder på lite söta bilder från min kära telefon som jag ska lämana in på rep imorgon ...

Maspalomas.

Lite bilder från masplomas som jag var i på höstlovet!

På spotify♥

Turn aorund.

No

Nu ska jag snart gå och göra mitt älskade no prov och sen slutar jag.. 

tårta.

 
 
 

Dag 28: Bild på mig och min/mina bästa vän/vänner

 

Skola.

Sitter i skolan och typ gör inget jag har jätte tråkigt ska redigera lite bilder när jag kommer hem så ni får en suprise! 
 

Ego pics u know.

Träning och bloggning.

Just nu står jag på mammas trampmarskin och bloggar och jag ska plugga så de går bra ;)

Dag 27: Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Jag har faktis ingen aning, jag skulle nog resa någon stans om jag fick. 
 

almost there.

sämasta redigeringen ever, jag vet. bilden var typ svart så..
 
orginal:
 
Redigerat(med picmonky och bara exponerad):

Ice.

Dag 25: Mina mål/drömmar/önskningar.

De var en bra fråga jag vill bli typ en modell men de är väll 1 på miljonen att jag blir så ja men de är väll en dröm och att bli 'one less lonly girl' på en Justin Biber konsert. 
 
 

I'm home.

Nu är jag äntilgen hemma, jag har vait i maspalomas som ligger på ön Grand Canaria. En vecka med sol och bad,så härligt! :) SÅ nu är de slut med tid inställda inlägg :D 
 
Har ni sett min nya design så himla fin! Min söta vän Elin har gjort till mig :)
 
Jag har tyvär inte så mycket bilder från Maspalomas för att jag hade inte med min systemkamra.. :( 
 
I'm BROWN!
 
 
Webbcam bilder får duga!
 

Dag 24: Min favorit årstid och varför.

VÅÅR! FJÄLL! PIMPLA! SOL! VARMT OCH KALLT SAMTIDIGT! 
 

Dag 22: En bild på mig + 10 fakta om mig.

 
1. Jag är sjukt rädd för typ älgar men inte renar men just älgar typ. 
 
2 Jag älskar att sjunga, men jag vågar inte sjunga för andra än spegen. 
 
3. Jag trivs ändå ganska bra i kiruna även om jag gnäller på kiruna helatiden. 
 
4. Mina vänner tycker att de ända jag säger när de säger något till mig är att jag inte förstår. 
 
5. Tjajta jeans är de värsta jag vet ändå anväder jag de. 
 
6. Jag skrattar typ as högt och typ hela tiden.  
 
7. Jag kan störa mig på saker som att typ glaset stå en mm fel på bordet och då sitter jag i luften med mitt finger och vill att de ska flytta på sig för att jag tänker på och då is jag inte flytta på de så jag sitter och stör mig på de. 
 
8. Jag är beroende av Facebook.
 
9. Jag nöter ut alla bra låtar så jag måste lyssna på dåliga låtar. 
 
10. Jag kommer inte på mera. 

Dag 21: En bild på mig från min förra julafton och en från iår.

Ja de har ju som inte varit jul än men såhär såg jag ut förra eller kanske förrförra var de! 
 

Dag 19: Något jag önskar mig från tomten.

inget egentligen, värdsfred? ;) 
Anna 17år, Kiruna/Umeå