Sommaren som regnade bort

Den stora frågan alla norr om Umeå ställer sig, vars är sommaren? Försvann du eller vill du bara inte komma? Hör av dig till mig så löser vi det sommaren! 
 
För tillfället har jag precis fått rikigt sommarlov utan jobb och nu är det enda jag gör är att sova, äta och träna. Det är skönt på ett sätt att jag behövet bara fokusera på en sak och de är att träna, men samtidigt saknar jag att ha ett schema som i skolan för att de är så mycket lättare att planera sitt liv då. Sommaren är underbar på alla sätt! Skolan är även ganska bra och alla vänner som jag är van med att se varenda dag är helt borta och det känns så tomt. Jag ska då inte klaga heller för det är inte så att jag saknar 8 inlämgingsuppgifter och 3 prov varje vecka i skolan.. Det finns dock en tjusning i det för när man har lämnat in de där 8 uppgifterna och skrivit 3 prov är det en så befriande känsla! 

Här är min sommar hitils:

















Anna 17år, Kiruna/Umeå