Dagens lista :

Dagens humör: GLAD!
Dagens borde: Köpa skinnbraller.
Dagens planer: Stan med sara , träning.
Dagens vill ha: Skinbyxor
Dagens saknad: Sara
Dagens fundering: Hur blir man smart?
Dagens frisyr: Utsläppt själv lockigt o konstigt.
Dagens klädsel: Jeans, tröja
Dgens låt: One Life
Dagens mat: Inget än.
Dagens dryck: Mjölk
Dagens roligaste: Vet inte ?
Dagens plus: Stan med Sara
Dagens minus: Trött ..

Stan snart med sötaste Sara ! + Bild som jag bara älskar !


vilken klass går du i? 8 blå

Fick  veta dom preliminära klasserna , min klass blev väll okej  de  enda som stör mig är just namnet på klassen 8 blå och röd kan de inte vara A och B ?
Bjuder på en så snygg bild som jag tog nyss .

Nervös!

Ska få veta nya klassern om typ 10 min håller på och döööö!

Skolavaslutnings kläder check!

har ingen bild men de kommer nog snart tror jag :D

Iallafall har träning snart och sånt!



bjuder på en 1000 årig gammal bild!

tröck ihop bilderna från ihelg i en film !

Skoolan!

Har nyss haft finska prov gick väll sådär, om typ 10 min har vi so bloggar mer sen :)

Gjorde en testvideo!

Elins header!

JESSICA HÄR HAR DU

tjabbatjena hallå !

engelska snart

♥♥♥♥ love love love to my phone ♥♥♥♥

socaialaklubben (foto: Linnea T)

Skolan !

Sitter i skolan just nu har so vi håller på att lära oss hur man kommer in på trådlösa nätverket men alla har inte kommit ut på de så passar på att blogga !

image description

Mer bilder på mig o jessica!

Och nu började de tjorva med bilduppladningen .....

Sitter här med jessica !

Sitter o degar med Jessica vi ska väll gå ut snart:D
Hittede en bild på mig på Jessicas Data :)

No nu :)

Upptaterar bara lite snabbt har nyss haft gympa och har haft elevensval 1 engelska:)

Hål !

Orkade inte blogga igår var så trött... Bjuder på en trött bild :)

kanon dag kan man säga !

Kom nyss hem från fjället de har varit en super dag typ ,sol,vindstilla och gott humör ! Nu ska vi röka fisk bloggar mer i kväll +bilder då :D

GE MIG SOMMAR NU!



Vintern har varit här påtok förlänge tycker jag !

Jessica och Jag !





 Baaajs nu började de dampa mer bilder kommer sen :D

Skype!!



Bara för att vi är så snygga ! www.jeeessica.blogg.se

Kiruna bjuder på sol !


Måste ladda kamran innan jag kan föra över bilderna ! De kommer väll lite bilder från idag ikväll :)

God morgon!

Har nyss stigit upp har sovmorgon idag så passar på att blogga nu vet inte om jag hinner i kväll :)

Iallafall igår så hade jag och vitoria minsta gruppen som vanligt och så frågade en förälder om vi kunde lära dom slungboll för att de var en gren som fanns på en tävling vi skulle ha åkt på. Men vi har ingen slungboll för att vi tränar innomhus fortfarande. De e somsakt skidspår på våra utomhus banor..

SÅ jag och Victoria gjorde en egen slungboll som var gjord av en påse med en medecin boll i :D

Men dom tyckte att de var roligt de var de viktigaste!


Dagens outfit :

Tröja: Lindex
Svarta jeans (som ni inte ser) : Cubus

träning snart ,men ...

Ska och träna minsta gruppen snart med Victoria och sen har vi våran träning, men jag ska inte vara med för att jag har slem hosta fortfarande och ont i halsen ...


Arkivbilder :D

Tack god gud!

Som sakt igår försvann alla bilder på bloggen så jag tog en standard design från blogg.se , och såförskökre jag hitta en stilmall jag kunnde göra till min egen men den jag hittade var jätte konstig menyn hade hoppat ned och allt .. Och då var Jessica så snäll att jag fick låna hennes mall !

www.jeeessica.blogg.se
www.jeeessica.blogg.se
www.jeeessica.blogg.se
www.jeeessica.blogg.se
www.jeeessica.blogg.se


Fototävling!

är med i en foto tävling här !

Mitt bidrag:



hadern och alla bilder puts väck !

NY DESIGN PÅ G!

När försvinner den?


just nu i kiruna !

jag vet att om man bor i kiruna får man tåla att snön ligger kvar i slutet av maj, men nu vill jag bara ha bort den ! Jag vill ha gröna träd och värme så man får ha shorts och sånt less på vinter kläder ..

"svan fotning"





som ni ser blev de inte så mkt svanar bara typ 3 bilder , mitt objektiv räckte inte till och isen är inte pålitlig ut mot vaken ..

Nya datorer!

Ficknya datorer från skolan idag så bilder kommer sen när jag har fört över dom till denhär datorn :)


Kör med en arkivbild :D

Gympa !

Nu har vi gympa men jag kan inte vara med hostar som en gris o hade feber igår .. Bjuder på några ego bilder ;)

Fototävling!

Är med i en foto tävling hos Lisa !


Mitt bidrag:

Before i die

valborgs bilder !




just denhär dan på valborgs helgen var det super före inget genomslag skotern gick som på ett golv !

sorry

Har inte kunna blogga har varit i stugan bilder kanske kommer ikväll om jag orkar just nu ligger jag med 38 i feber..

Skooolan!!

Sitter i skolan upptaterar på kvällen..

Flum !

bara så ni vet !

Om ni kommenterar utan erat namn så ser jag ändå vem ni är om jag söker på ip nummret ! Så tänk på vad ni säger !
Anna 17år, Kiruna/Umeå