Tass.

Skola!

Hejjej

sorry sorry.

har inte bloggat för att jag inte haft nå internet och jag har inget internet men ska försköka blogga så gott som de går. 
 
älskar när det är små gulliga katter i sånahära ^^

Före och efter.

Jag är inte bra på att redigera men förksökte ändra lite färg och så på bilderna.
 

efter:                                                                     före:
 
 
 
 
 
 
Heheh oj insåg just att de ska vara före först och efter efter haha men nu orkar jag inte börja ändra, puss! 
 

Jag vill inte vakna

Då och Nu

 
 
 
 
 
Gud asså mitt hår har blivit så långt!
 

Friluftsdag.

Idag ska jag åka till Ednavaara och tillbaka, wich me luck! De känns som att åka en mil skidor är de sista jag vill nu med mina lår som bara värker och värker, men de är bäst att göra bort de nu så slipper man sen. 
 

Följ mig på instagram! joohanssssonn

Tjuvstart och vagnåkning på ikea.

Rubriken säger ganska mycket om min helg, tre stegen gick väll bra. MEN häcken gick åt helvete seriöst först var jag så nervös att jag ville dö innan starten och när jag stod i start blocket så tycket jag att de sköt men när jag gick upp från start blocket så smälde det och jag inser att jag tjuvstartat och jag var faktist taggad för de! Men de var ändå kul att tävla och träffa alla komisar. 
 
 

woopwoop

I would, i would.

Haparanda.

Imorgon åker jag till Happis och tävlar en helg, känner mig sådär taggad men de ska nog gå bra.
 
Föressten igår så klippte jag mig färgade. Jag blev jätte nöjd det blev fint ↓
 
 
Känner mig så fin  i håret efter lite bad i skolan och så mina fina ögon som inte har nå maskara på sig men de får ni tyvärr stå ut med ! 
 

Dance your tears awayy.

Förra lördagen i bilder.

Jordgubbar.

De blåste typ lite.

Sweet dreams .

Fjäll.

(Lagomt bra mobilbilder)

New in!

sol.

Alla bilder på mig som finns på bloggen i ett inlægg..

 
och nu ær de sækert 1511 bilder som de finns 2 av men nu is jag inte børja kolla så noga ! och de fina bilerna från typ 2 år sen de bjuder jag på ! :p

Arkiv: Mars 2012

tromsøø

Hej hej , i dag har jag vart i eidetjosen och handlat och lite sånt. De var væll kul, oj de var norska æ:n ær så æ- ä men jag is inte klistar in varje gång så ni får stå ut med det. Imorgon ska jag kanske på stan och lite så. Jag har inte så mye och gøra nu så jag satt och tog lite ego pics som jag kan dela med mig av!
 

Byye sverige !

Sitter på tåget till narvik nu sen ska jag till tromsö och vara där ett tag så ingen bloggning på en hel vecka för att jag inte har hunnit göra tidsintällda..

Yess, sista dagen !

Nu är de lov!!!

Anna 17år, Kiruna/Umeå