Stugan ..

Nu ska jag packa för om typ 1 timme går bussen till stugan, idag har jag bäddat ca 40 sängar och tvättat 3 toaletter, de är unefär de jag har gjort idag. 
 
Jag kan bjuda på lite bilder från min tillfälliga "arbetspalts" eller såkallad praoplats. 
 
 
Och ja jag har städat justst dehär rummet bara för att jag var tvungen att medela det. Haha.
 
 
Och så lite fina bilder jag tycker ska finnas på bloggen.
 
 

Träning.

Typ om 10 minuter ska jag till träningen, men jag ska inte träna för jag har jääätte ont i magen och jag vill hellst bara ligga i min säng ihop vikt men de går inte så då får vi göra de bästa av de ..

Trött.

Heela långa dagen idag har jag damtorkat,moppat och damsugit på ferrum. Jag insåg att vara i skolan inte är så jobbigt fysikst, så insåg jag också att jag måste ha ett jobb där jag sitter och tex. stirrar i en dator.  
 

prao.

Idag ska jag ock Ellinor praoa på scandic, de ska blit kul tror jag. Jag kom nyss från stugan så jag är sådär lagomt trött. Börjar i alla fall 9 så ska gå och sova en stund till, puss!
 

2012

Fredag!!

Shitt de är fredag, sista skoldagen på typ 2 veckor..

Mina semlor som aldrig värden fick se...

Lombia träning.

Om typ 2 timmar ska jag till lombia och ha sprint träning. De ska väll bli kul, men jag känner mig så lat jag is inte vill ligga hemma och sova... 
 

JAG VAR SÅ BRUN !

DÅ:
NU:
 
 
typ krit vit jag vill vara brun !!!

skoter.

sånadära fina bilder som aldrig visats..

lat.

 
Nu ska lilla lata Anna ladda upp mer bilder från arikvet för hon inte har idas föra över bilderna från kamran.. 
 

Nu kör vi!

 
Magrutor nu kommer jag!
 

Duktig Anna.

Nu har jag varit jätteduktig och skrivit en HEL A4 om Kalevala till finskan. 
 
Nu sitter jag och skypar med Elin sen ska jag umgås lite med några vänner. 
 

Rygg eller nå?

Dehär såg ut som mina vänner.. ;)

sun.

Års möte.

Snart ska jag på klubbmöte med friidrotten sen ska jag pluggapluggaplugga no sen skrivaskriva finska..
 
 
Tycker vi var rätt så söta där! (Klick!)

Sunshine.

Like a tree.

De luktar stekt fläsk i heela Kiruna..

Rubriken säger kanske allt? Men jag var i alla fall ute med hunden och hela vägen från att jag gick ut från mitt hus tills jag kom hem 15 senare så stank de stekt fläks heeeeeelaaa låååånga vägen...
 

Fjäll.

Bussbuss jag vill hem!

Nu ska jag berätta om min natt för er som är nyfikna, först så åker vi från östersund och hinner åka typ 2 timmar sen poff bussen stannar och vägra åka. Vi sitter och väntat i 1 och en halv timme på en annan buss fortsätter mot piteå i pite så släpper vi av piteborna och sen har jag sovit 2 timmar nu och vi är inte en i gällivare än och klockan är halv åtta! GOMORGON!

Wilmio♥

Wilmio♥

Wilmio♥

Wilmio♥

Östersund---->

Just nu så sitter jag förmodligen i en bil påväg till gällivare för att där hoppa på bussen som går till östersund. Vad ska jag göra i östersund då? Jo jag ska på norrlandsmästerskapen och tävla. Så heeeela helgen kommer tidsinställda inlägg på min vackra lilla hund!
 
PUSS
 

JOOHANSSSSONN följ mig!

Packa packa.

Nu ska jag packa eller vi får se hur de går men jag ska i alla fall försköka packa! 
 
Nu fick de bli en såndära gammal bild ↓
 

Wilmio♥

Wilmio♥

Mitt lilla hjärta.

HAHAHAHAH

Blue.

Blue

Bloggen, justja!

Igår var jag och kördeskoter på fjället men pappa och några andra och de var sä härligt. Solen sken och inga spår nästan. Puder snö överallt !

Anna 17år, Kiruna/Umeå