Myshelg

Det har varit värdens lungaste helg på länge. Har inte planerat så mycket bara tagit det som de kommer och bara tagit de lungt! Under lördagen så var jag på stan med några vänner och vi åt lunch/middag på stan. Sedan så hade vi spel kväll och spelade kort. Bakade även kanelbullar som vart väldigt lyckade om jag får säga det själv. Avslutade idag söndag med tacobuffe med fig:arna och en lång pratsund med Jennifer när alla andra var och spelade lazerdome. Bra avslut kan man säga till en lungn helg! 



vår inspration

 

TBT 2012

 

Senaste tiden i några bilder












Som ni ser så har de inte varit en så intresanta dagar det har bestått mest av pluggande, ätande, tränande och bakande.

Några sommardagar i Juni 2012

 

Älskade friidrottshall

 
I den här hallen har jag tränat 10 år. Den är inte stor eller på något sätt pampig, men ändå så är den så mysig och den känns trygg. Här har jag spenderat många timmar i under dessa 10 år. 
 

Mello-kväll

Igår var de den traditonella, men väl älskade melodifestivalen. Vi myste med tacos och kladdkaka innan vi kollade finalen. När den var över så gick jag, Frida, Eric och Jessica på en promenad bara för att få lite frisk luft och de var väldigt ro givande eller vad man ska kalla det. Innan det var jag med min syster och kollade på en innebandy match som hennes ena pojke spelade, sedan åkte vi ut till stugan och snabb häslade på de andra sysrtarna. 
 
 
Idag så fick jag äntligen träna. Det var så underbart (även om de var ganska jobbigt om jag måste erkänna) men de känndes så bra att vara på g igen och känna att man kan lyckas med något annat än gå från sängen till tvättstugan. Min tränare fotatde lite så snodde några bilder från figs facebook.
 
 
 

Våren är påväg

Idag har verkligen våren hälsat på i Umeå. Det har varit vamt och soligt hela dagen och allmänt underbart! 
Här är några gamla vår bilder som vi kan drömma oss fram till.
 
 

Sjuk hit och sjuk dit

De tar aldrig slut. Är sjuk hela tiden, minst en gång per tränings period! Tycker jag hade klarat mig undan denna sjukomgång hemma för mina rumskamrater var sjuka innan lovet. Såklart så sista helgen på lovet börjar jag frysa och ha ont i halsen. När jag kom hem söndag kväll efter flygresan från Kiruna bara blossa allt upp, allt jag gått miste om när jag vart frisk kom som ett brev på posten! 
Nog om detta nu har jag fått ut lite av min frustration. 
Har inte gjort annat än legat i sängen i tre dagar. Inte så jätte intressant kan man säga. 
Lämmade ett soligt Kiruna och de var lite eller till och med jätte jobbigt att lämna allt! Det finns ingen bättre plats i världen än ett soligt Kiruna.

Sportlovs vecka

Jag har förgyllt min vecka med att träffa underbara vänner, skoter körning, stughäng och en massa slappande! De känns ganska bra om jag får säga det själv.











Kiruna och Gällivare

Är på lite snabb turné hos vänner och familj. I måndags var jag med min älskade Ellinor (och Jessica, men bor med henne) vi bara umgicks och pratade till det inte fanns något mer att prata om. De va jätte häligt. Var även med Linnéa och vi fikade och myste på de var välbehövft och väldigt trevligt. 

Sedan på tisdag tog jag bussen till Gällivare och har nu varit där i lite mer än ett dygn med Anastasia och haft de allmänt superbra. Hälsade på min farmor som låg på sjukhuset. Sedan nu idag onsdag var jag och Anastasia hos min pappas faster och lyssnade på gamla historier och åt kakor tills vi sprack. De var super kul och väldigt lärorikt att få höra gamla historier. 









Börjar och avslutar på bästa sätt

Just nu är jag på flygplatsen påväg hem till efterlängtade Kiruna. Är supernöjd med helgen i Göteborg och åker med en erfarenhet rikare och ett leende på läpparna. Inte för att vara sånn, men hittade en victoria secret butik och blev bara ännu lyckligare! Nu taggar jag skoter körning och riktig vinter. 



Anna 17år, Kiruna/Umeå