Dag 1 - 10 fakta om dig + en ny tagen bild

image description

1. jag är 50% norsk, 25%finsk 25% svensk !
2. jag älskar friidrott!
3. jag hatar jeans !
4. jag är värdes bybo !
5. jag är beroende av min telefon !
6. jag står alltid och sjunger framför spegen när jag är ensam hemma!
7. jag kan inte sova om de är ljust i rummet !
8. jag kan nästan gå ned i spagat om jag är varm !
9. jag fullkommligt älskar chocklad !
10. JAG HAR VÄRDENS BÄSTA VÄNNER !! ♥ 

20 dagar !

Dag 1 - 10 fakta om dig + en ny tagen bild
Dag 2 - En bild på dig som liten
Dag 3 - Något du älskar!
Dag 4 - Någon du saknar
Dag 5 - Smink du anvämder varje dag
Dag 6 - Något pinsamt du gjort
Dag 7 - En bild på dig för ett år sedan
Dag 8 - Din favorit film
Dag 9 - Något du vill ha
Dag 10 - En bild från en resa du har varit på
Dag 11 - En bild från i somras
Dag 12 - Någon som betyder mycket för dig
Dag 13 - En tid du saknar
Dag 14 - Ett ögonblick som förändrade allt
Dag 15 - En dag du aldrig kommer att glömma
Dag 16 - Ett foto som gör dig glad
Dag 17 - Ett ord du använder hella tiden
Dag 18 - En sak du inte berätat för någon
Dag 19 - En låt som gör dig lycklig
Dag 20 - Ett foto på dig när du gick i 1:an

hittade på jessicas blogg så tänkte jag att de skulle väll vara kul :)

Kram


A

Mys!

hade en underbar dag med elin igår vi packede en påste med bullar,varm chocklad och mackor i folie och tog ved, en spade och´en renhud. skottde en grop tände eld och bara myste :D




Kram


A

Fetis tisdag !

har bakat semler men kán som sakt inte lägga upp bilder jag får spel snart ! vill lägga  upp en bild på min ,elins och linneas fina semlor !!



nu tar ensur anna en bild från arkivet !

Kram


A

Varför kan jag inte lägga upp bilder?

har typ 1000 bilder jag vill lägga upp men de går inte vad är dehär?

Kram


A

Vackerstore.se


 VackerStore!

tävlar på blogkeen om att vinna en giftbag ! 

500 inlägg !!

dethär blir mitt 500:de inlägg öpå blogen ♥




Kram


A

sofia jannok


filmen är från jukkas ishotell och isen vid jukkas :)


Kram


A

hade skrivit ett inlägg men de försvann !

hade skrivit igår med bilder och allt men de e borta nu ! kom hem kl 3.00¨på måndag morgon sov 2 h sen gick jag till skolan och sov på lektionen ist ... men i skolan va jag ...


alvas chocklad och chips den gillas starkt ;) ♥

Kram


A

Foto tävling !

På den här bloggen tävlar jag :)





Mitt Bidarg:



Håll tummarna för mig nu! ♥


Kram

A

Vill du bli veckans blogg hoss memmis ?

Klicka här för att vara med !

Vad är det här ??

våran toa nede har frysit, sport hallen har dom stängt ett tag för att vattnet har frysit eller ngt sånt och jag ska och tävla och vi kan inte träna får väll fa till isahallen och träna på vår 60m bana -.-'


Bara för att den va så söt ;D




Kram

A

Tränings och tävlings bilder !


Har kommit på att jag spänner ut magen när jag hoppar och då blir de inte bra för benen hänger inte med ..


JessicA :)


myrmark


Alla bilder är fotade av ellinor :)

Kram


A

-35 nu :)

kom från stuga nyss var på renkok igår och av att bara åka över till andra sidan höll jag på att förfrysa det var nästan -40 med vinden från skoten ...




Kram


A

Sorryy

Har inte kunnat blogga datan har inge internett så bloggar från lisas ipone :)

Anna 17år, Kiruna/Umeå