hiss och diss!

Hiss : jag fyller år nu idag ! :D Diss: att jag just nu sitter på akuten och ska rönka nu://

Tävlar!

http://memmiis.blogg.se/2011/october/tavla-bli-veckans-blogg-1.html?_tmp=427fe153d767a35a7f4e4a251e635fb5a48b3652

Om att bli veckans blogg :)

Kram

A

Har jag lågt iQ eller?

Asså pluggar till fysik provet men fattar typ nada det är typ ngt om densitet och atomer massa annat också ... :o




Kram

A

Nu tar jag helg!

Finska läxan klar läst no:n  och svenskan och so:n och engelskan och inge mer.

Så nu kan man slappna av :)



Kram


A

Bambi på hal is! (Bokstavligen)

Ja det är ca 3 dm snö i kiruna och snorhalt och just nu -2 grader! :D

Ja vintern är påväg nu i frdags morgon vakande jag och kollade ut av en slump och inge mer med det men 5 sek senare märkte jag att det var och i full panik så flög jag upp ur sängen och kollade ut och det snöde nå så gymt! 
 
Tänk ena dan klagade man på regnet och sen när man vakanr e dt alldeles vitt.


Bilden säger allt !


♥SNÖ♥

I AM THE LYCKIES GIRL TODAY

Idag på morgonen så vaknade jag och kollade ut och vad såg jag SNÖÖ :)

TILL CELINE!

















+

en bild på dig och en bild på josse :) ♥

Kram


A
Anna 17år, Kiruna/Umeå