is.

Pjamasbyxor

Jag är seriöst kär i mina pjamasbyxor ! 
 

Insta. anna_johanssson

Maj 2012

Sola.

 
Bara för att jag är en super människa så lyckas jag bränna benen i maj, maj det var +28 på balkongen idag. Låg i 3 timmar och bara kännde solens värme haha. Så härligt, snart kommer jessica och vi ska umgås lite sen ska vi med mamma på nå gruppträning typ. Känner mig faktist lite taggad. De var längesedan jag slet ut mig riktigt. De lär väll ändras nästa vecka när jag ska åka på träningsläger. 

längta

sommar kooooom jag saknar dig !
 

Bleka ben och bränt ansikte.

de är så just varmt och härligt i kiruna idag typ dör av lycka på lunchen var vi till och med ute de har som aldrig hänt förr! så härligt!
 

Rosa moln.

Snö, fjäll? jepp.

body butter.

No-makeup.

 
Just nu sitter jag i skolan har so sen svenska och efter de har jag 2 timmar hål tror jag. 
 
 
 

Brun

Mars:
 
 
Maj:
 
 
Blivit rätt så brun ändå tycker jag.
 
 

Gick till skolan för att kolla film i en timme.

Idag så var de en helt vanlig dag, gick till skolan och allt och börjar dagen med svenka kollar en film som vi ska skriva en reccention på. Helt plötsigt så kommer några in och bara "vi slutar, det finns inget vatten i skolan". Vi fick alltså sluta för att de inte gick att skita i skolan. Så gick på stan med Jessica och lite så, de var väll kul. 
När de sa att vi skulatade klockan 9.00 så skulle ni ha hört glädje ropen av alla. 
 
Så inte för att skryta men jag sluatade 9.00 idag!
 

hejhopp

Så kan de se ut.

Lite "grönt"

9

Det är fint väder (ja, jag gillar mina jeans)

Sova är min hobby.

Just a sunny day

 

Bäck.

Pannkaka på fjället.

Anna 17år, Kiruna/Umeå