solen värmer som aldrig förr !



arkivbild!

internet går så segt så tar från arkiver!

Läsar Rekord idag!

Bara till nu har 159 st läst bar tils nu så de e rekord! :D

Skulle lägga upp en bild på statestiken men de funkar inte att ta skärmbild, så lägger upp sen när de går :)

Skolan ! Igen !

Har nyss ätit,har haft so prov och no och finskA :) nu har jag bild o slöjd sen slut :D

Ny bakgrund !

Satte en ny bakgrund blev så less på min !

Skolan !

Sitter i skolan och deagar med lisa ... :)

Before i die

grillning !


Premiär grillade i påsk så var tvungen att fota förra helgen :D

"Jobbar på marken, men nu flyger jag !"



Elin o Anastasia !


skypar med dom här snyggingar ;)

trees



ny header på g!

Dålig uppdatering nu jag vet men de ska bli bättre hoppas jag :D

Gränsen levererar!

Hade friluftsdag i riksgränen idag, de var jätte roligt och bra väder oxå och de är ett plus !

Dåliga bilder jag vet men tog med mobilen för att kamran kan man inte åka med ..

vill du bli veckans blogg hos Sandra?

klicka här!

Skype!

Just nu skypar jag med Elin och Jessica och lite sånt !

Imorgon far jag till gräsen imorgon tagga tagga :D


kebnekaise!

Fredag den 13:e

De sägs ju att man har otur på fredag den 13:e men jag har haft ganska tur jag :D

Fin väder eller?

Asså de är april och det är snöstorm vad är dehär ??
Förra året i april :)

Hejhej !

Har glömt att blogga under helgen de har varit så mycket som har hänt ...lägger in bilder när jag har en dator att lägga bilder in på :)
Kram
À

Höjd!


Sorry !

Har inte bloggat på nästan hela förra veckan. Jag gjorde ett inlägg eller två sen när jag satte in en bild så poff försvann allt då tappade jag hoppet ...

Iaf hade prao förra veckan de var jätte kul , jag trodde inte att de skulle vara så kul som de var!


Min sygging med rakade ben (hon har tagit blodprov)

Anna 17år, Kiruna/Umeå