Heej!

Har en liten blogg paus orkar inte blogga nu bara= hinner inte.... :/ Men lite fina GRÖNA bilder fån norige.. :)



:)

Kram

A

Läget just nu!

♥Hej hej!

Har inte bloggat pga att jag inte har orkat helt engkelt..

Läget just nu:

- Snön är NÄSTAN borta och längtar redan till snön!
- Har börjat reagera på snömögel tror vi för att ögonen och näsan rinner hela tiden + att jag nästan nyser hela tiden.  Det kan inte va pollen som jag okså kan regara på men det är inte ens en antydning till blommning eller vad man säger.. Alltså jag vet inte MEN  vi tror att det ät snömögel, men vi tror att det e snömögel... :)
- Jag har kännt mig allmänt glad hela veckan. :)
- MIn kommpis Linnéa var med till min stuga förra helge= vi hade jätter kul... :D ♥


Lite om vad som har hännt... :p

Fotade lite i helgen också :





Vi en sko av varige :D <3




LOve this picture! <3


Bevis på att det finns <3 snö<3 kvar:D
'


Hittade en sten som ser ut som ett ♥


+ att det går att köra skoter! <3 :D

+++++

Jag har slingat håret    


:)

Kram


                                 

JObbar på!

Jobbar på ny design men det går inte så bra jag fattar fortfarande inte hur man ändar bakrunda färg....


Lite smak prov:




Kram


A

Stugan!:) + converse! <3

Hihi nu ska man till stugan...


har köpt comvorse :):)


I♥Convese!

Kram


A

Segt....

3 saker som betyder att jag är rigtigt seg just denna vecka:

1. Min kamra är sönder (den är på lagning) och jag is inte föra över mobil bilderna..
2. Jag orkar inte konsentraea mig i skolan.
3. Jag känner mig trött och näsan rinner....= snö mögel allergi... :(


Vet inte om jag laggt upp liden men skit i de...

Kram

A

Anna 17år, Kiruna/Umeå