Till Isabell





Okej isabelll har du nog bilder nu?

Hjälp!?!?!

JAg får spader jag fattar inte hur man designar min blogg!! Den ser hel knäpp ut!!

Hjälp någon!!!

Tävling tävling....

Har varit i Happaranda i helg. Och ska till Pite nästa helg och helgen där på ska jag till Happaranda i gen på NOrde det är en "läns tävling", alltså man tävlar inviduellt sen så lägger man det til poeng sen lägger man ihop poängen som norrbotten och sånt:.... orkar inte beskriva det är svårt :)

Lite bilder från Happis!!! :


Åååå vill också ha sån matta i friidrotts hallen :)


Det är ju det man lever för!
 MIn data har damp lägger upp fler foton nästa gång :)

*Glad*

Det har ökat med besökare nu jag är jätte glad för det^^! :)

Lite mer bilder:





Skriver snart igen :)

Kram!

A

Tagga tagga!

Guud vad kag längtar till på lördag ska till Happaranda och tävla ska bli skit kul alltså :)  Har bara amällt mig till längd min kompis tyckta att jag skulle amäla mig till feler man jag vet inte nu är det för sent, men ändå har bara lust att tävla i längd denna tävling.

Just nu har jag läst ut min bok jag läste 140 sidor idag jag var hemma för att jag var på väga att få feber och fick feber mitt på dan men nu har jag bara huvud värk och lite är lite stel i naken när jag har bara suttit still hela dag...

Var i stugan ihelg och myst:)

Rotade lite i mina bilde på datan och hittade lite bilder från andra tävlingar:)

Sjukt gammal bild:)


Haha minnen!! ( på väg till happaranda samma tävling som jag ska på nu)

Lite från en rast på skolan:

;)


Bästa tjejorna:)


<3


tihi:)

Lite från förra helgen :


Bästa Linnéa <3



kl. 2. 51 på natte togs dessa bilder vi var uppe till 5.30 :p


Lite trött var man ju dagen efter :)

Nåja lägger upp bilder nån annan gång också nu orkar jag varken kolla om jag har missat någon bokstave eller nåt! :)

Kram!

A

Änuengång:(.....

Änu en gång har jag inte bloggat fy skäms på mig iaf...

Äntligen fungerar min data Den har inte haft något inter nett men nu så nu kanske jag kan blogga lite mer:)

Skolan började i tisdags, det var inte segt att stiga  upp på tisdag, men på onsdag och torstag var det en utmaning.

Jag is inte skriva om dom andra dagarna som jag inte har bloggat... :)

Idag var det en ganska snabb dag började kl. 8.00(som vanligt) och slutade kl.13.00 + att sista lektionen var gympa vi körde dunk-boll och jag lyckades att stuka pek fingret på högra handen så det är lite svårt att skriva på datam men men jag får skulla mig själv att jag inte har bloggat.

Fingret ör som blått och svulet hoppas att det inte är nå mer än en stukning.

Liten uppdatering om friidrotten:

Ska till happis nästa vecka på tävling ska bara vara med i längd det fanns inte 3-steg s jag är bara med i längd och det är på söndag så ska inte tävla på lördag men ska hejja på dom andra då :b

Lite bilder från bland annat får dagens rast:


Jaa sånt kan ske det är alldeles blått unde tejpen:(

Min dator har liite damp  får ladda upp bättre bilder senare! :(

Kram! / Anna

Nyår :)+ Disign

Hej nu har det varit nyår, så gott nytt år alla läsare..

Hoff, vet inte villken disign jag ska ha den är så tråkig någon som kan hjälpa??





Idag fyller min stora systér år så Grattis Elin läs även hennes blogg: www.norenare.blogg.se  :)


Hihi jag :)


Bloggar snart i gen :) // Anna

Anna 17år, Kiruna/Umeå