Inget funkar.....

Asså min data dampar, ala hedarsen jag gör på picnik blir för små eller för stora...

Ska förskaöka göra en på paint sen ger jag upp.....

och försköker ändra färg på min testblogg men det blir inte....



Har ingen ide..... Men nu ska jag försköka...


Kram

A

Dag 25 – Min favorithögtid

JULAFTON SÅKLAT!! Det är ju då man får öppna presenter! :)


Nu var dom 25 dagarna slut.... :)

Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför

Det finns många bra program... Jag kan inte vällja.. :question:

Dag 23 – En låt som får mig att gråta

"Becase of you" Med cerly clarkson (stavning..)
;(

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

" GUud vad mitt hår är knäppt..." Typ är väll vanligast...

Dag 21 – En bild på.mig själv som är tagen utav någon annan


Typ tar från arkiver is inte ladda upp en ny :)

Dag 20 – Min favorit film.

Vet inte det finns många filmer... :)

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast


Min kompis present var väll det tror jag :)

Dag 18 – Vad jag åt idag.

Frukost: Åt jag macka och juice :)

Lunch: Åt jag Lasanje (stavning) grönsaker och hård bröd... :D

Middag: Älg kött och potatis + sallad
 :cool:

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför

September:)

För jag hade velat veta hur hårt dom jobber och hur det är att vara artist..... :)

Dag 16 – Innehållet i min väska

Min skol väska innehåller böker och min stuga väska innehåller kläder :P

Dag 15 – Någonting jag ångrar

Vet inte riktigt?!?!

INGEN ANING!!  Jag är stolt över vad jag gö helt enkelt!

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen


Tror att det var ca ett år sen :p

Dag 13 – Mitt drömbröllop

INGEN ANING!!!!!

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.


Men jag har nästa bara varit i sverige norige och finnland..
Men jag var på kanire öarna när jag var 2 år men jag kommer inte ihåg något.. :(
(Och för er som inte vet var nikkaluokta är så är det i kiruna komun  vi kebnekaise) Det är typ bara 2 mil fån min stuga....

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för

Att jag inte hinner alla 25 dagar idag :(

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.


Dehära har jag på mig idag ! :)

Dag 9 – En bild på något viktigt.

Allt är vigtig för mig så här kommer många bilder! :




Och mycke mer!!! <333

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Vet inte?!?! Kanske att man försköker att vara lite mer morgon pigg ??? :)

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Inte vet jag leva mitt liv... som vanlig fast jag har 1 miljon...

Dag 6 – En person jag vill träffa just nu.

Jätte många t.ex min syrror och alla min vänner inte jag umgåtsmed på ett tag! <3


<33 ALLA mina vänner!

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Just nu vill jag helst ha en Canon eos 600D :)



:) i want!! <3

Jobbit väder förstör.....

Har inte fotat eller nåt jag har inte hunnit något i veckan hitils men nu bloggar jag iaf. Har inte varit så mke vi datan så det har inte blivit att blogga :) ska avsluta dom dära 25 dagarn på en dag :P Orkar inte blogga en ggr om gången....


Men jag har ändå lite bilder på lur! :D



´Thihi.. (inte min kamra) :)


:)



LOVE THIS PIKTURE (stavning?) ;P


Kram

A

Stugan.... :)

Hej hej!! Nu sitter man i stugan och myser... Har åkte skidor på morgonen så nu är man helt slut. Nu kom robban och Anita.... :) Karm A

Dag 4- Mina mål/drömmar.

Mitt mål är ju såklart att lyckas innom friidrotten... Vet inte riktig mer vad jag ska skriva.
Nåja har träning idag.....
Bild:
Gammal bild typ 3 år sen :) På nordea.....

Dag-3 Min favorit årstid och varför?

Min favorit årstid är VVinter för att amn kan åka skoter, skidor och sånt! :)



Ja man kan ju bjussa på bild :)

Fick du en chok? :p

Har bytt bakrund på bloggen håller på med en header också men jag vet inte rigtigt hur man byter färger och sånt där vars själva inläggen är:/

Men men jag lär väll mig:)

Villken ska jag ha?

1.



Eller

2.


Nu ska jag till stugan :)


Kram

A

Dag 2 – Typ av killar jag faller för.

Vet inte rikitgt men dom ska väll se okej ut :P

Inte vet jag!!

Dag 1- En bild på mig+ 10 fakta om mig



Fakta:

1. Jag är född den 18 oktober 1998.
2. Jag gillar hästar,hundar och många fler djur.
3. Jag har en hund som heter Wilma
4. Jag bor i Kiruna.
5. Jag tränar friidrott.
6. Jag har 3 underbra syrror! ♥ 
7. Jag bor med mina föräldrar.
8. Jag har gått i friidrott i 7 år :)
9. Jag gillar att pimpla.
10. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!! :love:

25 dagar ;P

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Typ av killar jag faller för.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 –  En bild på något viktigt.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.


Ska blogga om detta nu i en tid :) 25 dagar :p

Hej hej!

Hann inte skriva i går eller på måndag men nu.

På träningen i Måndags fick vi se på våra nya tränings overåler dom var i "mjukisbyxstyg" :) Jätte skön :)


Is inte vända bilden nu :p


Jag :D

Ska på stan nu hej då vi ses :) <3

Kram¨

A

Stugan snart!..... Igen....

Hej hej bloggen!

Idag har man varit med ronja och lite sånt ska till stugan snart, bara pappa kommer hem :)

Har lite brådis så här är en bild! :)


Mina och linnéas muffins! <3

Trevlig helg!

Kram

A

Ny Kategori!

Åååå kan inte blogga det är så livat här så det blir inte så mycket!! :( men ibland så är det skönt att skriva av sig!

Har varit på stan idag här är mina fina fynd!:


Finfin blus från Mera mode! :)


Nya tränings byxor mina hade sprukit ! :( Från intersport.....


Tigts (stavning) från Lindex :D


Välldit nöjd men alla inköp idag faktist!
Har ränsat i garderobenm så det känns som om det ekar i den så nu börjar man fylla den igen men det är könt att det inte är så mkt i den ;p


kUnnde inte låta bli att fota lite mer än vad som var nödvändigt! :)



Lite andra bilder: :D


Det blåste rigtigt ordentligt!


På pedjas!


Var i nikka och kollade det är bara 2 mil fån min stuga så jag och mina syrror åkte dit och kollade! <3


I´m the king! :D


Förresten här är min fina garderob som jag städat!


Kram

A

Ledig! :)

Hej hej! Nu sitter man och myser i stugan. Är leeig sköönt! Ska äta snart och så sen ska väll jag och pappa och mina syrror ut och köra skoter! Har inte så mkt mer att skriva det blir väll ett till inlägg i helg! Kram A

Hinner inte bara så ni vet!

JAg hinner inte blogga nu för tiden det finns inte tid! JAg är så trött och när kl. 8.00 så går jag och lägger mig jag orkar inte vara uppe! Det här blir kort Inlägg!

BIlder från helgen:)


Jaa vi bakade polly muffins!
 


NU ska jag kolla tv ! Kram
A
Anna 17år, Kiruna/Umeå