Heej !

♥heej har inte hunnit hälsa er godjul för ja det har man inte tid med i jultider men efter jul och nyår så blir de väll bättre. idag har jag skottat och till mesta del legat i soffan och kollat tv :)





Kram


A

julstress !

Jag hinner inte blogga nu i julstressen men efter jul flyter de väll på som vanligt :) Kram A

Jullov! <3

Nu är de jullov kom nyss från skolan. åkte skriskor idag på lombia och jag ramlade bara en gång för en gångs skull ,men de var kul ändå :) Igår så hade jag träning och tränade småttingarna om fick köra lite staffetter och sträckjaga sen fikade vi :D

lite bilder :




Kram


A

ÄLSKAR ATT FÅ KOMMENTARER!

DET ÄR BARA ATT KOMMENTERA OCH FRÅGA ÄLSKAR ATT LOGGA IN OCH SE ATT MAN 10-20 KOMMENTARER ! :D

Men vissa kommentarer kommer inte upp på blogge för att de är något fel på bloggen :(




Kram


A

Lite bilder bjuder jag på !

Har äntligen fått tid att föra över bilderna till datan så här är några :







Min lilla korv ♥

En supr fin bild från norige irl var det som ett sago fjäll!


Kramis


A

4-advent ? Redan?

Asså tiden rinner iväg vad har all tid gått till känns typ bara som om man äter och sover!

Julpyntade igår lite sent jag vet men men ..



Bara för att skryta att vi har snö typ 50 cm kanske mer ! ;D (obs : gammal bild!)


Kram


A



P.S

Tävlar om att bli veckans blogg HÄR!

Tävlar om att bli veckans blogg!

HÄR!

Matte matte bara matte i min hjärna !

Asså sitter och jobbar matte ur trist jag vet men så är livet man äter och sover det är det enda man gör tycker jag !


Att gå igenom gamla bilder gör inte skotersuget mindre JAG VILL ÅKA SKOTER! NU!!!!!



Kram


A

Lite misslyckat?

Jag vet att det är en bloglovin skyllt under inlägget oxå men jag får inte bort den ! Så ni behöver inte säga det :D

Luciacup!

Ikväll är det luciacup ska gå och kolla lite innan jag har träning. Is nog inte va där tills finalen den är kl 00.00.
Vi har tror jag ett lag för hela 7:an :) då får man väll hejja på dom!





Kram

A

Huvudvärk förstör dagen !

Hej idag har jag varit hemma jag har typ haft feber och värdens huvudvärk :|

Inga bilder nu kommer kanske imorgon ..


Kram


A

Happis !

Hej! Har varit i happis ihelg. Jätte kul, men kunnde inte fota för att min kamrea är på servic.


I bakgrunden ser man lite av stugan och köket:D

Kram

A

Tävling !

Hej ska snart i Happis och tävla längtar supermycke!

Bakade pepparkakor igår :)





Kram


A
Anna 17år, Kiruna/Umeå