Mot K-town

Insåg precis att jag gått ut 1:an på gymnasiet. Det är helt sjuk! Tiden har sprungit iväg och jag vill nästan inte åka hem till Kiruna för att jag har haft det så bra i Umeå i år. Känns som att jag har hittat min plats i livet för tillfället och de låter jätte skumt, men de känns verkligen så! Vill aldrig att de ska ta slut. Här kommer lite bilder ifrån de senaste dagarna.









Balfotning

 
 
Idag var de bal på schemat och jag sminkade och fixade hår på Frida och Jennifer. Sedan så gick vi ned till älven och fotade dem. Alla var rikitgt fina och jag hoppas att de kommer ha super kul på balen ikväll!

1 juni

Att det redan är juni är helt sjukt! Det är alltså halvvägs till jul nu och jag förstår inte vad som händer tiden bara försvinner och kommer inte tillbaka. Avslutade helgen med brunch igår de var super mysigt och kan nog säga att de va bästa på länge! 









Anna 17år, Kiruna/Umeå