träning------------------->

idag har jag praoat, de var jätte roigt. Längtar till imorgon!


arkivbild!

 

Träning med dom små ..!

Kom hem för en halv timme sen har varit och tränat mellersta gruppen med jessica de gick bra vi hoppadehöjd och körde lite staffeter :) i vanliga fall har dom Linn men hon kunnde inte idag så då fick jag och jessica rycka in. Däremot brukar jag och victoria ha minsta gruppen tillsammas..



min ducktia tjej har tagit bodprov 2 ggr idag ♥

Dag 8 - Din favorit film


bilden säger allt !

Dag 9 - Något du vill ha

vet inte vad jag vill ha sådär extra mycket kanske en fungerande telfon jag vet inte ...

Dag 7 - En bild på dig för ett år sedan

Då:

NU:


kom nyss på att jag inte har så många bilder på mig ..

...

Följ min blogg med Bloglovin

en vanlig onsdag eller?

fattar inte alla dagar känns som måndag men just denhär onsdagen trodde jag att de var fredag fattar inte vars jag fick de ifårn ...


tycker faktist att jag var söt där jag brukar inte tycka de ;D

Flum !

Kalender 2013 !

Har inspererats av våran stguggranne anita, hon gör varige år en kalender med foton från våran by vars vi har stuga som vi brukar få hon är så otroligt duktig så tror inte att jag kan matcha hennes kalender men jag har förskökt !













Sjukstugan !

ligger i sängen och snorar har typ 38 i feber och en kropp som vägrar stiga upp inte min dag direkt !


jessica!

Dag 5 - Smink du anvämder varje dag


Min mascra !


och fundaichun (stavning) !

Kram


A

Tävling !



min fina trestegs träning ;)



här snackar man höjd hopp första försköker på 1.70 !

Fjäll tur med syrran !







Lilla familjen ♥

Undra om jag ska ta dom?

Hej bloggen !

idag hade vi km de blev 2 silver och 2 brons :D var med i höjd,längd,kula och tresteg ..

Bilderna laddas just nu över till datorn men dom kommer i ett inlägg senare :D




Kram


A

Km nu!



Kram


A

Alströmska !

Åkte alströmskaspåret i gr hade skating skidor så jag fick staka mig runt hela spåret och de går som upp och lite ned en upp så mina armar är typ halft döda idag ... Hittar inte min överförnings kabel så bilder kommer sen :D


hade lite tråkigt ;)

Kram


A

Skolan ...

Sitter i skolan just nu haft no prov nyss och sen ska jag har so prov ..

So,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so...

Bara pluggar och plyggar , skulle haft so prov förra veckan men var ledig så ska göra de nu till  veckan och de e typ 40 länder i värden vi ska kunna placera ut på kartan och kunna huvudstaden på men vissa huvudstäder är jätte svåra att komma ihåg för jag kan inte utala dom...

Iallafall ska jag inte fylla era huvuden med mina läxor ;)

Har varit i Lule från söndag till tisdag skulle ha åkt hem på onsdag men åkte slalom och så testade vi puckel-pisten och de slutade inte så bra för min del, har ont i ryggen hela tiden nu kan bara stå upp och om jag lägger mig kommer jag inte upp...



Kram


A

Dag 3 - Något du älskar!

♥Jag älskar alla mina vänner, min familj, min hund ♥


Min fini tjej ♥♥♥

Kram


A

Dag 2 - En bild på dig som liten


nog liten? ;D
Anna 17år, Kiruna/Umeå