Nu kör vi lite paus över helgen !

kommer inte hinna blogga under helgen de är ju midsommar då ska man ju inte sitta inne på en data, så jag kommer inte blogga ihelg kanske bara några små inlägg :)
 
Dissa min fina lock ! 


Anna    •  

test tes test !

Svar: test test !
Anna Johansson

Anna    •  

tacktack :D

Desamma! om du har bloglovin, lägg till mig direkt då och skriv i mitt kommentarsfäldt: följer dig nu som numer 10 så lägger jag också till dig direkt? :D

mary    •  

sv: Tack , glad jag blir :D

emilia ♥    •  

sv; Tack! Din blogg är också fin!;)

Cookiiie    •  

sv: Tack så himla mycket! :)

Frida    •  

Haha, fin blogg
!

Sofia Cyrus Kaulitz <3    •  

SV: Tack detsamma, fina du! :)

Nancy - Foto, Kompisar, Vardag    •  

Sv; JOvisst kan jag göra ett länkbyte med dig! Men gör det ikväll isåfall :)

kram

Svar: Okej jag gör nu säg när du har gjort ! :)
Kram
Anna Johansson










Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå