Lördag städning

Ja som ni ser i rubriken så har jag lite att göra idag. Att städa på helgen måste va de bästa som finns! Under veckan så är i alla fall jag så trött i både kropp och knopp så det blir ingen städning. Då måste jag ta igen det under helgen och det är så skönt när de blir rent och fint. 
Vad har hänt under denna vecka då? Jo vi hade en ledig dag på tisdag och då passade vi (jag och Frida) på att gå på spa. De var min premiär spaning och jag kan säga er att de va helt fantastiskt! Bara att få känna att vi har inga tider att passa utan det är här och nu, vi kan bara chilla och bada hur länge vi vill. Det var riktigt avslappnade och välbehövligt då det har varit ganska mycket i skolan sista tiden. 
Spikade även mitt första prov i hela mitt liv och det var ett naturkunskaps prov till och med. Det går inte att beskriva lyckan att inse att de faktiskt lönar sig nångång att kämpa på med plugg. 
På torsdag var det inflyttningsfika hos mig med några kastare det va jätte kul. 
Idag så har jag för övrigt bara tränat och även kastat ute för sista gången i år (hoppas jag, snön är efterlängtad!!)













Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå