Trött, trött och trött!!

Hoff, nu för tiden är man så trött man orkar nästan inget.
Var på nordea i helg vi vann tillslut med ca. 500 poäng före västerbotten :)  Det var ju kul. Men man har inte åter hämtat sig än.

Måndag var det skola som vanligt. Träning sen hade Linn som tränare. LÄngtar inte till nästa träning för då måste jag göra typ 10 idioter hoff vad jobbigt....

Nåja tisdag: Skola som vanligt vi hade gympa och so bla. sen hade jag stall fick rida smugglan helt okej men jag ville rida parda men, men. :)

Onsdag(Idag) :
Tog ett "klass foto" idag ska lägga upp den lite senare. Igentligen tar man inte klass foto i 6:an men vi fotade med självutlösare men siikens kamra. KOllade på någon film som hankade om förintelsen och de.

Lite bilder från helgen:


det var ganska tomt först när vi kom så fick vi mublera. sen kom gällevare då blev det ännu mer sen kom nåra från lule och till sist kom det några från Haparanda de var iaf skit kul.

Fullt blev det <3 :)


Nu var inte alla poäng ihop räknade :)

Finaste segertåget :p

Näää nu orkar jag inte lägga upp fler bilder gör det någon annan dag :)

Kram A


Stina    •  

Fin blogg Anna! :D

Stina :D    •  

menade solenskinergladaminer.blogg.se

Anna    •  

Tack! :)










Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå