sommaren slut ...

Asså de kändes som att sommarlovet började nyss och nu är de bara en dag kvar på sommarlovet , eller ja de är ju helgen oxå men de är ju helg.

den här sommaren tycker jag att de har hänt så mycket och ändå så lite jag vill bara att de inte ska ta slut de har som varit så skönt men de har ändå hänt så mycket hemskt och så men de känns ändå som att de har varit så bra jag har varit så glad på nått sätt de går inte att beskriva. för några dar dog en i familjen av cancer så de är inte den bästa sista veckan på sommaren, så man får hoppas att hösten blir lika bra som sommaren har varit..

oj vad mycket jag skriver, men jag är som på de humöret de är som inte den dära glada stämingen ..
men nu ska jag iallafall på stan med mamma en snabbis !


Lotta    •  

Hejhej, fin blogg, ville bara säga det! ;D

Svar: tacktack desamma ! :D
Anna Johansson

aina [fotoblogg]    •  

Fin blogg :) allt bra?

Svar: allt är super ! själv? :)
Anna Johansson










Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå