100 dagar!

Dag 1: Min facebook profilbild med flest likes.
Dag 2: En bild på personen som vet mest om mig.
Dag 3: En viktig person i mitt liv.
Dag 4: En bild som visar hur jag mår nu.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: En låt som betyder mycket.
Dag 7: En bild på en tid jag saknar.
Dag 8: En gammal och en ny bild på mig själv.
Dag 9: En bild från min förra sommar.
Dag 10: Bakgrund på mobilen.
Dag 11: En bild på mig när jag va liten.
Dag 12: Några favorit citat.
Dag 13: En bild jag tycker visar kärlek.
Dag 14: En bild som får mig att le.
Dag 15: En bild på mig och en kändis.
Dag 16: En bild på mig och någon i min familj.
Dag 17: Min mobiltelefon.
Dag 18: Bilder på mitt/mina favorit klädesplagg.
Dag 19: Något jag önskar mig från tomten.
Dag 20: Min nuvarande profilbild på facebook.
Dag 21: En bild på mig från min förra julafton och en från iår.
Dag 22: En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 23: En person jag vill träffa just nu.
Dag 24: Min favorit årstid och varför.
Dag 25: Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 26: Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
Dag 27: Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 28: Bild på mig och min bästa vän.
Dag 29: En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 30: Någonting jag oroar mig för.
Dag 31: En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 32: Smink jag använder.
Dag 33: En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 34: Någonting jag ångrar.
Dag 35: Innehållet i min väska.
Dag 36: En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 37: Min dator.
Dag 38: En bild på det jag köpte senast.
Dag 39: Min favoritfilm.
Dag 40: Bild på mig och dom jag brukar vara med.
Dag 41: En person jag älskar.
Dag 42: Min familj.
Dag 43: Vad jag gör på fritiden.
Dag 44: Min favorit outfit.
Dag 45: Min favorit låt.
Dag 46: 10 saker jag gillar.
Dag 47: 10 saker jag inte gillar.
Dag 48: Mitt rum.
Dag 49: Favoritsak/grej i mitt rum - och varför?
Dag 50: Något jag vill göra.
Dag 51: Berätta om mig själv.
Dag 52: Staden där jag bor.
Dag 53: Mina kompisar.
Dag 54: En person jag ser upp till.
Dag 55: Skolan jag går på.
Dag 56: Bloggarna jag läser.
Dag 57: Vem är den roligaste jag vet?
Dag 58: Bild på min garderob.
Dag 59: Min kamera.
Dag 60: Hur ser min framtid ut?
Dag 61: En bild på någon jag saknar.
Dag 62: En bild på mitt rum som det ser ut just nu.
Dag 63: Ett kort någon annan tagit på mig.
Dag 64: Min högsta dröm.
Dag 65: En person/kändis jag önskar att jag träffat.
Dag 66: Detta gör jag på helgerna.
Dag 67: Hit vill jag åka innan jag dör.
Dag 68: Favoritstad - Och varför?
Dag 69: En vän som bor långt bort.
Dag 70: Bild på det jag köpte senast
Dag 71: Favorit ställe/plats.
Dag 72: En tv-serie jag älskar.
Dag 73: Något jag ritat.
Dag 74: Snyggaste kill/tjejskådisen.
Dag 75: Detta är jag beroende av.
Dag 76: Något jag vill ha just nu.
Dag 77: Mitt framtida bröllop.
Dag 78: Min idol.
Dag 79: Detta åt jag till frukost.
Dag 80: Fem bra saker som hänt.
Dag 81: Bästa bok jag läst.
Dag 82: Mina 4 närmaste.
Dag 83: Min favoritdricka.
Dag 84: 5 olika outfits.
Dag 85: Den här veckan.
Dag 86: 5 saker jag ser fram emot just nu.
Dag 87: Mitt favoritgodis.
Dag 88: Mitt stjärntecken och om det passar med min personlighet.
Dag 89: Hiss o diss den senaste månaden.
Dag 90: Min dag.
Dag 91: 10 snygga kändisar.
Dag 92: Det här får mig att gråta.
Dag 93: Mina rädslor.
Dag 94: Vädret just nu med bilder, och ditt humör just nu.
Dag 95: Favoritaffär.
Dag 96: Husdjur.
Dag 97: Vad jag lyssnar på för musik.
Dag 98: Mitt favoritband.
Dag 99: En person som gjort mitt liv bättre
Dag 100: Frågestund.100











Kom ihåg mig?
Anna 17år, Kiruna/Umeå